90km/t paralelt med politiet... {{forumTopicSubject}}
Hej, tænkte jeg lige ville bidrage med en historie og så lige et spørgsmål.
Var på vej hjem fra en ven, da han bor i gentofte er det nemmeste at køre paralelt med lynby motorvejen, da jeg så ligger og trykker den lidt med ca 90km/t kigger jeg venstre, for at se politiet jeg kører paralelt med, på vej til at overhale.. ( Hast. grænse for lynbymotorvejen er 90)
Jeg får da taget bremserne da jeg ser politiet, ikke helt sikker på om de havde set mig ?
MEN! Satme om de ikke tager første afkørsel, og holder lige efter, med fuld bremselys..
FUCK, af scooteren, går en tur om blokken, de er væk og jeg kører hjem...
Her kommer så spørgsmålet; Da det er en 45'er, tager de så delene som enhver 30'er, eller er det til syn, som med biler ?
Her tænker jeg slet ikke på konsekvenserne for kørekortet..
Grunden til min tvivl, er at jeg har set på en hjemmeside, der hedder noget ala 45.dk ? Hvori de har et indlæg som fortæller om en mand der blev taget, men fik så lov til at "nedtune" for så at køre til syn og få en bøde.. total 1500kr..
Mvh.
Adam
aug 2005
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 8 Emner: 27 Svar: 724
Jeg tror ikke helt på den, men jeg skal ikke garantere.
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 6 Emner: 340 Svar: 1.471
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 6 Emner: 340 Svar: 1.471
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 22
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 113 Svar: 3.604
Da det er en 45 får du bøde for at køre uden kørekort.. og alene den lyder på 5000 første gang du bliver taget.. den stiger så for hver gang du bliver taget..
Og dit kørekort bliver IKKE udsat ligemeget hvor meget du bliver stoppet på en 45 knallert...! det bliver kun udsat hvis du er involveret i en ulykke eller på anden måde prøver at stikke af fra dem og de fanger dig..
Men af hvad jeg selv har oplevet så tager de delene som på enhver anden alm knallert og giver dig bøde derefter..
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 113 Svar: 3.604
90km/t paralelt med politiet...