{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Godt råd til alle {{forumTopicSubject}}

Godt råd fra mig til alle som selv slukker alarmclocken mens de sover, og sover over sig ofte:

http://www.geocities.com/vinodtandon/cac/

hent dette program til din computer, og lad den stå tændt om natten.. du kan så få det til at afspille en playlist eller en CD eller bare en høj tone ved bestemte tidspunkter, hver dag, hver uge.

Har hjulpet mig MEGET gennem årene smiley

håber i kan bruge det ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt råd til alle
  • #1   19. mar 2007 JA! hader det seriøst.. godt jeg ikk er den enste.. synes det er SÅ fucking provokerende at vågne op kl. 11 og vide man har misset 2-3 skoletimer og ikke kan forstå hvorfor fanden ens vækkeur ikk har ringet.. min strategi indtil videre har været at flytte det rundt på bordet hver nat så det aldrig står samme sted, så min arm ikk slukker det automatisk.. det virker desværre ikke altid

• #2   19. mar 2007 -CJ- Har det nemlig på samme måde.. og når man bor 30 km væk fra skolen og skal nå bustider, så er det ikk så smart at vågne senere..

Tommy P - Lidt svært at forklare.. men læs Readme, og prøv dig frem smiley

• #3   19. mar 2007 ja bare indtil vækketiden på det der tidsfelt for hver ugedag og tryk "Run"

• #4   19. mar 2007 men vil da prøve det her i nat og se om det virker smiley

• #5   19. mar 2007 Det virker her.. for det første kan man lave playlists med forskellig musik som man kan lide..
    Også skal man op og slukke computeren istedet for at banke armen ned på vækkeuret smiley

jeg har lavet 7 forskellige med forskellige genrer i hver, og en blandet..
    også kan man gemme dem i en mappe og lægge dem ind i programmet også kan jeg vælge hvilken genre jeg vil vågne til smiley også kan jeg nemt skifte sangene ud hvis jeg vil smiley

Husk lige at test køre den inden i trykker Run, ellers kan i blive vækket af en den noget mere ubehagelige bippelyd.

Enjoy! Og spred det hvis i kan bruge det smiley

• #6   19. mar 2007 Virkede her smiley

• #7   19. mar 2007 wee tak skal du ha.. det tror jeg at mine lære bliver glade for. hehe

Kommentér på:
Godt råd til alle

Annonce