{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Blev kørt ned idag. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. Så blev det sku min tur at ligge på asfalten.
Det skete i morges ved halv 8 tiden.
Jeg kom kørende på en hovedvej på min std Peugeot.
Jeg kom til et kryds hvor jeg skulle kører ligeud, men pga trafik, så ville jeg sikre mig at der ikke kom nogen bagved. Så kigger jeg ligefrem da jeg lige er kørt ind i krydset, og der drejer der en varevogn til højre, UDEN at have set mig!
Jeg kan ikke nå at bremse ned, så jeg ryger ind i skydedøren på varevognen. (Det er den størte Mercedes Sprinter).
Jeg ryger som sagt ind i skydedøren sammen med scooteren, og falder ned på jorden ..
Jeg rejser mig op og prøver at få overblik, og ham føren kommer ud pisse chokeret og mundlam. Vi får så vekslet telefon numre, adresse, får snakket lidt om tingene.

Jeg slap fra uheldet uden personskader, men værst er det for føren, han får frakendt kortet :D.

Men scooter slap ikke uskadt, desværre. Vi fik talt skader op på min produktions skole.
Det er:
Skæv forgaffel og bukket sammen.
Smadret frontskjold, styrskjold og siddeskjold.
Voldbollet udstødning og varioskjold.
Smadret støttefod.
Sæde ødelagt.
Smadret bundskjold.

Totalskadet, desværre. Skaden løber op i omkring 10000 kr. Så ALT ydre udseende på scooteren bliver udskiftet. smiley

Andre ting ødelagt:
Min jakke.
Min Warrior hjelm.
Mine bukser.

Ubeskrivelig ærgeligt, men jeg slap derfra uden skader, hvilket er det vigtigste. Fuck scooteren smiley

Og så klager manden over at der er kommet bule i hans skydedør! FUCKIN HAT. HAR LIGE FÅET RENOVERET MOTOREN FOR 4500 KR! Og så står han og piver over en bule !?

Han skulle hellere pive over hans kort, fordi det er pist væk, og jobbet er væk :D.

Det var sådan min fredag startede, nu holder den og venter på en taksator eller hvorn det nu staves.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev kørt ned idag.
Kommentér på:
Blev kørt ned idag.

Annonce