sjov text {{forumTopicSubject}}
Jeg bærer navnet Rasmus. Jeg staver brillant. Jeg har begreb om vindruer. Jeg har en form for kat. Jeg er Autist. Jeg har haft en undulat og en vovhund. Jeg kan nuvel li´ bare at have sæde derhjemme. Jeg er tit hungrig. Jeg er hjerteangst for enorme portioner af godtfolk. Jeg har en aparte humoristisk sans. Jeg elsker mundheldet KITFUGL. Jeg har begreb om besynderlige skrifttyper. Jeg har begreb om busser og er vild med dem. Jeg formoder på det paranormale. Jeg afskyer alt der har med den amerikanske junta at anstille. Jeg nærer afsky for politik. Jeg er ikke kristelig. Jeg udgør min egen anskuelse om effekterne. Det kaldes forstand. DET HAR AUTISTER!!! Jeg får gang på gang gode grundtanker. Jeg elsker at bese leksika. Jeg elsker at få grineflip. Jeg er tit u-floromvunden siger Mikkel og andre persona jeg behersker. Jeg kan ej lide støv. Ej heller soldater. Jeg har græsallergi. Jeg har et gemak. Jeg besidder en eksistens. Det har autister. De er også mennesker. Jeg ejer en datamaskine. Det har de fleste. Jeg har Internet. Det har de fleste. Jeg har en hjemmeside. Det har de fleste. Jeg har en moder, en farmand, en storenonne, en lillebroder, 4 fætre, 2 halvfætre, 2 niecer, og 5 monstre. Jeg betænker befolkninger på deres adfærdsmønster/fremtrædelsesform, ikke-nikke-nej på deres ydre apparition. Jeg er bosat i Danmark. Jeg har menneskeangst. Jeg HADER SOM PESTEN at befinde mig i kø. Jeg er utålmodig. Jeg bliver hyppigt en god del fra snøvsen. Niels Egelund taler usandt. Jeg kan ikke lide Anders Fogh som politiker men kunne godt møde ham pro persona. Alle har en eksistens. Jeg er opmærksomhedsforstyrret. Jeg skal tit have enheder i knytnæven eftersom hvis det modsatte sker, kan jeg ikke fuldtidsbesætte mig systematisk. Jeg har mange venner. Jeg blev tyranniseret meget som mindre. Folk dengang fattede åbenbart ikke lige hvem jeg var. Jeg lider at svømme. Jeg kan LANGTFRA lide at tage benene på nakken. Det resulterer i hovedværk. Jeg kan formålstjenligt lide ugler og svalinger og undulater. Eder kan kanske lide ting der er uensartede fra hverandre. Jeg kan godt lide LED-glimt. Jeg HAR ET HORN I SIDEN PÅ folk der udnævner hverandre udfra betegnelser. Jeg HADER folk der iværksætter afvigelse på andre folk. Jeg er ikke farisæisk. Jeg kan ikke lide folk der afsiger dom for andre. Men jeg er gesvindt til at bemærke folk. Jeg har en drøm om at blive buschauffør. Jeg er 21 åringer. Jeg har OCD. JEG NUPPER ALDELES ALDRIG NOGET MED SPIRITUS/SPRUT I, OG HAR ALDRIG I LIVET GJORT DET, SAMT ØNSKER ALDRIG AT GØRE DETTE.
Jeg kan lide tingester der er BESKEDNE. Jeg kan lide at antænde/beslukke glimt. Jeg er igang med at tage førebevis. Når jeg er færdig kan jeg tage enormt førerbevis.
Undertegnede bemestrer ikke at drage ydermere fremefter øjeblikket.
aug 2005
Følger: 98 Følgere: 96 Scootere: 7 Emner: 902 Svar: 4.429
dec 2006
Følger: 181 Følgere: 189 Scootere: 27 Emner: 455 Svar: 1.931
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 4 Emner: 95 Svar: 2.069
dec 2006
Følger: 181 Følgere: 189 Scootere: 27 Emner: 455 Svar: 1.931
og mange af tingene fatter jeg ikk
sep 2005
Følger: 47 Følgere: 48 Scootere: 2 Emner: 538 Svar: 3.148
feb 2005