{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

Haér her på siden {{forumTopicSubject}}

Er det mig eller går de ligefrem og prøver på at skabe ballade ??

Har postet 2 forskellige annoncer her på siden

Annonce 1. Omhandler Dioder som jeg sælger i samle sæt ( Feks 10 stk med modstande og krympemuffe)

Annonce 2 omhandler Omhandler dioder som jeg samler for folk inden de blir sendt til dem ( Feks 10 stk med 20 cm ledning loddet og klar til brug)

Har lige fået denne meddelelse fra en haér, og samtidigt har han slettet en af mine annoncer

"Skrevet: 23-02-2007 20:40:48

Hej René ,

Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk's marked og håber det lever op til dine forventninger.

Vi har dog gennem en længere periode oplevet at genpostning af annoncer i markedet generelt er meget generende for vores brugere. De brugere der virkelig er på udkig efter noget vil søge i markedet og ikke kun se på de annoncer der ligger på forsiden.

Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe/bytte de samme varer. Ligeledes er det heller ikke acceptabelt at brugere gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen med korte mellemrum. Vi betragter det som spam, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du netop har genpostet din annonce flere gange, hvilket er imod vores retningslinier og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
ScooterGalleri.dk | Moderator "

Fucking klaphat er det eneste jeg har at sige om ham, så har han ikke engang nosser til at svare på et simpelt spørgsmål på hvad han mener jeg har gjort galt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haér her på siden
Kommentér på:
Haér her på siden

Annonce