{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

V: Jog R {{forumTopicSubject}}

Skal måske sælge min Jog.. skal derfor bruge en vurdering!

Vil gene have vurderet min knallert, som nu har stået stille siden jeg fik bil..

Det er en Jog R fra April 2005, som har kørt 5900 km. Lidt billeder her: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=116271

Den har aldrig været tunet, da den primært har været brugt til at køre til og fra skole, 10 km. hver vej. Den starter hver eneste gang! Selv her da den har stået stille ca. en måned startede den ved første kickstart. Den har aldrig kørt om vinteren.

Den skal IKKE bedømmes helt efter bilederne, da den skal gøres i stand før den skal sælges, herunder komplet grundig vask, lakering af udstødning, påsætning af sidespejle, skærm osv. hvis man ønsker det.

Den har lidt ridser rundt omkring, da den er væltet, men har aldrig væltet på den mens jeg kørte. Den har intet slør i kronrøret, og er jo forholdsvis ny.

Der følger papirer, hjelm (takachi fliphjelm), kædelås (abus city chain), skivebremselås og forsikring der varer til Maj i år med. Disse ting har alene en værdi af 3750 kr. fra nyt.

Elstarter, blinklys, langt lys og horn virker. Bremserne er blevet strammet for nyligt, så de virker også 100%. Der er intet rust, udover lidt (uundgåeligt) på kickstarter og udstødning.

Den har overholdt servicetjek (bog medfølge), og skal til tjek igen her når den har kørt 6000 km, Jeg kan godt få den servicetjekket før køb, for 1000 kr. oveni (selve tjekket koster 600 kr. + dele)

Nypris for det hele er 20550 kr. Mit bud er 8-9000 kr. efter den er sat fuldkommen i stand.

Hvad vil i vurdere den til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  V: Jog R
Kommentér på:
V: Jog R

Annonce