{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Shiiit. det gjorde ondt at se!!!! {{forumTopicSubject}}

da jeg var på arbejde i dag, var min mester og jeg forbi åbenrå industriskrothandel efter noget aluminium.

og da vi triller ind til lagerbyningen holder der en politi varevogn hvor nogle politifolk stod og læsede sække af. vi kom nærmere og stod og kiggede,, OG FUCK det var sku scooter cyllindere, koblinger, knækudstødninger, motorblokke, varioer, ALT. de stod og smed i en knuser. aaarh de svin.. lige i de minutter vi stod der. talte jeg 27 knæd udstødninger. alle slags. og 2 mælkekasser med cylinder, og varioer i flyttekassevis.

fuck det gjorde ondt at se, så hvis der er nogle derude der har fået taget noget tun i omegn af åbenrå eller i åbenrå har jeg stået og set det blive smadret... hold kæft der var meget.. kneb næsten en tåre.. og den ene politi mand. stod bar og kiggede på mig.. så fik vi øjenkontakt og så fik jeg bare det ondeste grinene blik.

og så til sidst kom de med 2 kasser konfiskerede håndvåben. springknive, magnum pistoler, geværer, dolke, butterfly knive, knojern. det røg lige i en hydraulik knuser.

sys bare lige jeg ville fortælle det til nogen. og evt dele ærgelsen med andre. hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shiiit. det gjorde ondt at se!!!!
Kommentér på:
Shiiit. det gjorde ondt at se!!!!

Annonce