{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

hej føzdag? {{forumTopicSubject}}

davs alle på sg så blev jeg sku 18år idag:P

men skulle tro det er den fedest føzdag man nogen sinde trode. men nej ikke for mig da. dagen startet fint damen sov hos mig og laved morgenmad og jeg havde taget fri fra arbejde for at kunne være sammen med min familie. dagen går skide godt jeg får alt hvad jeg ønsker mig penge, remus hardline den dyre udstødning til min goft og alt det der:P så da min dame tog i skole inde i silkeborg på handels skolen og alt det der. så møder hun nogle af mine "venner" som går der inde. de fortæller hende så om hun godt vidste hvad jeg lavet sidste weekend da hun var oppe ved sin kusine i viborg hun siger så nej og de fortæller hende så at jeg havde både sniffet amf og taget piller. som ikke passe ja jeg var i byen i silkeborg og fyrret den af på grund af min føzdag idag. men jeg tager sku ikke det lort. så nu vil hun slå op og alt muligt pis jeg har ikke taget noget i et år nu og så tror hun straks at jeg er på den igen. og fuck hun er bare gal man. og hun siger hun vil slå op og alt muligt...

SG????? hvad fanden skal jeg gøre`????? Elsker sku den pige! og vi har været sammen i snart 7 månder"!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej føzdag?
Kommentér på:
hej føzdag?

Annonce