{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

scooterparts.dk = lort {{forumTopicSubject}}

hey.. bestilte en masse ting til min sonic for 2 uger siden.. jeg fik dem i torsdags, men opdagede at jeg manglede et par ting, og nogle af tingene havde kommet i forkert farve.. jeg ringte og sagde det til dem, og jeg får en eller anden teenagepige i røret. det første hun sagde efter jeg havde sagt det til hende, var at jeg skulle ringe om fredagen, for de lukkede nu. fuck hende man hun undskyldte ikke endgang..
så ringte jeg så fredag. og snakkede med en eller anden mand, som så spurgte efter odre nummeret, fint det gav jeg ham, og han svarede.. "de skal da være i din papkasse".. "nej det er de ikke". svarede jeg fucking surt.. så sagde han at han ville gå i gang med sagen og ringe tilbage..og igen der havde de ikke sagt undskyld, eller noget som helst.. de var bare " nåå okay" øøøh"

ingen ringte eller noget som helst.. så jeg ringte selv i dag. og fik teenage pigen igen i røret, og hun spurgte igen efter odre nummeret, så kunne man hører en mands stemme i baggrunden, de var igang med det, de skulle bare lige have det hjem.. jeg svarede så at alle delene var hjemme 4 stk. af hver.. og så svarede de ikke. så sagde jeg bare okay hvornår kommer det så? "ingen anelse" sagde pigen så.
okay jamen så venter jeg bare på dem ???

køb ikke dele derinde, de fatter nada..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning apartment 1.250 kr.
  • Slutrengøring 94m2 lejlighed 1.500 kr.
  • Montering af gulvtæppe og vinylgulv 5.000 kr.
  • Skifte pære på vp globe 600 kr.
  • Fjernelse af skorsten og brændeovn 5.880 kr.
  • Sætte to lamper op, 3 hylder, to knager, 5-7 billeder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooterparts.dk = lort
Kommentér på:
scooterparts.dk = lort

Annonce