{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

hej hej politi :) {{forumTopicSubject}}

såå nu fik jeg også lige prøvet at stikke af fra policen.. skulle sku ikke tages på min ny samlet kværn man smiley

men det skete sådan så mig og en af mine gode venner lige ville tage en lille aften tur bare lige for sjov skyld. så vi køre så lige omkring havnen og så langs vandet ude bag ved hvor der normalt nok kun køre lastbiler ind med deres last og 50 meter ved siden af der går den alm vej. vi drejer så rund i et sving og ser så at der kommer en bil med rimelig god fart mod os og kan så se det er en hvid bil med noget op a siden og noget på taget så tænker bare FUCK politiet.. gider ikke nu :P.. så køre frem i lyskrydset der er og råber så til min ven politi og vi drejer og han køre ned af den første lille vej og prøver at gemme sig (på en NÆSTEN lovlig scooter, fuck det :P). jeg dreje så heldigvis ned af næsten lille vej og ind i en lille indkørelse og parkerede så fint min rmx'er der og ventede så indtil at de fik snakket færdig med min ven. det sjove var bare at dem som stoppede ham var også dem som stoppede ham med mig bagpå for nogle uger siden hvor vi slap da han efter deres bedømmelse hvade alt i orden. men de brokkede sig lidt da de stoppede ham :P.. nåå det er dig.. du har jo alting i orden så er det jo ikke sjovt.. så køre de og jeg luller så ud til vejen og køre fint hjem smiley

(ja første gang jeg er stukket af fra dem :S ;O)
er blevet taget engang af panzerne i en razzia før hvor jeg ikke havde en chance..

nå men det var min histori.. i er velkommen til at smide en af jeres stik af fra politiet historie eller en historie hvor i er blevet taget (gerne inde for en kort periode :P)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej hej politi :)
Kommentér på:
hej hej politi :)

Annonce