{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

Hvor fanden er min annonce?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige lavet en annonce med en Yahama TZR 50. men nu er den slettet ?!?!?! WHY det er 3gang idag der er en der sletter den!! der står ikke noget i min annonce der kan være stødende for nogen. altså en ren salgsannonce WHY spørger jeg bare.. Hvis det er en admin der sletter den så skriv lige hvorfor i gør det TAK..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor fanden er min annonce??
  • #1   16. jul 2006 2.7 Hvis dit indlæg forsvinder
    Tjek først at det ikke er blevet lagt i Off Topic gruppen.

Tjek din mail (den du har opgivet herinde). Der ligger i de fleste tilfælde en forklaring på hvorfor dit indlæg er blevet slettet og muligvis en advarsel.

Hvis du ikke tjekker din mail og der ligger en advarsel, risikere du at dine gallerier eller din brugerkonto bliver slettet.

Hvis dette er sket, er det for sent at opdage at man er blevet advaret om det.

• #2   16. jul 2006 Johnny K -> Hans <b> annonce </b> er væk

• #3   16. jul 2006 Johnny K
    Hjælpe-Administrator.. Jeps det svar fik jeg ikke noget ud af.. der er ingen mail fra nogen fra SG./ BG og hvad de nu hedder.... der er bare en der sletter mine annoncer. og ikke mit indlæg. min annonce var ang en scooter jeg vil have solgt. ligger den ind under Scooter/sælges ikke i forum

• #4   16. jul 2006 Nej, du opretter jo i markedet:)

Jeg kan se at der er sendt mail, så du må ha en af de mails der ikke godtager beskeder fra os. Det er mest hotmail den er gal med. Prøv dog i første omgang at tjekke i uønsket, da de som oftest havner der:)

Kommentér på:
Hvor fanden er min annonce??

Annonce