{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Lorte pasner! {{forumTopicSubject}}

Jeg blev taget på min sonic i søndags af en æggeskald.. Jeg gjorde som han sagde om jeg håbede lidt på at få en advarsel.. men det gjorde jeg ikk.. :S jeg skulle kraft edeme køre den hen til politigården selv.. det må sQ ha set meget griner ud! jeg lægger ud med at køre 30.. så råber han at jeg bare skal give gas, jeg rykker op på de 55, så råber han sQ igen at jeg bare skal give gas.. så jeg ligger og køre 85-95 stykker ved siden af en politimand.. så kom vi hen til politigården, så siger han at jeg skal sætte den på støttefod(hvilket den ikk kan pga forhøjer) så spørger han mig om ikk det er ulovligt?!?! sagde bare at det kunne jeg ikk forstille mig at den skulle være.. så var jeg nede og hente den igår og de havde tager cylle, udstødning, og vario(inkl. blæserhjul !?) og tro eller lad vær, han sagde fandme min støddæmper var ulovlig.. smiley men det siger vi ikk til nogen som han sagde.. smiley

men passer det en at min doppler new 320mm er ulovlig ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte pasner!
Kommentér på:
Lorte pasner!

Annonce