{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Så tog de mig :-) {{forumTopicSubject}}

Ja, igår kl 16.30 skulle jeg hente damen ved bussen. Jeg kommer kørende i et sving, og drejer ind på bus pladsen. Der kommer en grå Renault imod mig ( Som jeg ikke havde set ) Så jeg svinger lige ind over vejen, og tager tænding af sonic'en. Da jeg holder stille, og skal til at tage min hjelm af - Kunne jeg ud af siden skimte den grå Renault, og jeg tænkte hvad fanden vil den nar?
Indtil han viste sig politiskilt, og så vidste jeg godt hvad der skulle ske. Jeg kunne ikke nå at starte den og køre fra dem, for de holde skråt ind foran mig smiley
Men han fik alt information han kunne få, og jeg indrømmede jo at udstødninget ikke var lovligt + de kunne se mit due plus under den, og mit hebo skumfilter. Så han sagde de ville tage den med på synshallen og tjekke den igennem for ulovlige dele.
Det var så skide irreterende, for jeg har lige lagt 5000 kr i den. Og lige fået den indstillet smiley

Hvilke dele kan jeg forvente der er på den når jeg får den tilbage? Krumtap, pumpe, og slanger osv?
Eller hvad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så tog de mig :-)
Kommentér på:
Så tog de mig :-)

Annonce