ny hjemmeside om scooter? {{forumTopicSubject}}
hej scooternørder
jeg er rimelig ny indenfor scooterområdet, og jeg har bemærket at samtlige forummer og hjemmesider er bygget på det jeg vælger at kalde et nørdeniveau
jeg misunder meget jeres viden om dette emne, og det jeg mangler er et newbiesite, for folk som faktisk ikke ved, hvad de forskellige ting er og gør, hvis i forstår.
Jeg går derfor med tanken om at skabe en ny hjemmeside, som kan forklare i dybden om de forskellige Dele, og eventuelt hvordan man udfører de forskellige former for tune.
jeg er selv computergeek, så jeg vil gerne designe siden for jer, men det kræver, at der er nogle der vil kunne bringe tests, og vil hjælpe med et frivilligt arbejde til at fortælle nye brugere af scootere, hvordan de forskellige ting hænger sammen
kunne det have interrese ?
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 15 Svar: 275
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 15 Svar: 275
apr 2005
Følger: 68 Følgere: 67 Scootere: 6 Emner: 421 Svar: 1.987
okt 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
endnu et problem er hjemmesidens opbygning. hjemmesiden er bygget i html, hvilket giver meget få funktioner til udefrakommende. Dette forhindre "andre" mennesker at skrive deres mening og rettelser
og som det sidste designet. jeg synes generelt teksten er fin, men billedposition på hjemmesiden osv., gør hjemmesiden utrolig kompliceret i layouttet.
sep 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 209 Svar: 3.084
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 92 Svar: 1.220
Jeg vil gerne være med til at lave en hjemmeside, men min stærke side er nok mest kodning, osv og ik så meget selve designet! ... men ville du starte en hel ny hjemmeside op om det ?
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 542 Svar: 8.583
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1 Emner: 57 Svar: 181
Kan godt være stalkerzone henvender sig til stalker, men en stalker har jo præcis samme motor som de andre Gilera og Piaggio motore.. Og metoder kan også bruges på samme måde.. Det er bare motor layoutet der er forskelligt.. En cylinder osv skiftes på samme måde..
Og siden har et fint kommentar synes som de faktisk svarer udemærket godt på.. Og hvis du selv vil sætte en guide ind er jeg sikker på du er 100% velkommen til at sende en mail..
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 542 Svar: 8.583
okt 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
kan fortælle dig at jeg kommer fra en anden type computerforum, hvor det er en pligt at tale pænt til andre på forummet
hvis dette ikke overholdes sker der ting og sager, men lad os komme tilbage til typic.
jeg synes at den side rasmus linker til ser ganske udemærket ud, men freewebs er en prebuildhjemmeside, som lukker af for custom design, hvilket igen skaber mindre interrese for sitet.
(link fjernet)
her kan ses et projekt som jeg var igang med for et stykke tid siden, hvor jeg aldrig fik rettet teksten og den grå baggrund hehe ;)'
men havde tænkt mig at bygge noget lignende, og så få nogle moderators til at hjælpe med sitets indhold
ny hjemmeside om scooter?