{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  debat på arto. tjek det. hehe
  • #1   15. feb 2006 Pågrund af han lavede en debat om om hvor vidt folk syns det skulle være lovligt/ulovligt at ryge? hehe og de små kneite fatter bare intet af det og begynder at true...

• #2   15. feb 2006 mit indlæg smiley

hold fast det er godt med en smøg når man høre magen til brok... hvis i ikke vil have folk ryger i nærheden af jer så flyt jer... eller bed de andre om at slukke smøgen... magen til hykleri skal man da sku da lede længe efter... og ja er selv ryger og ja drikker en hel del.. og hvad så...

og nu skal i ikke komme med den der DU KAN JO BARE STOPPE yep det kan jeg sikkert men jeg vælger at lade være.. og så skal i ikke komme og sige hvordan det er for halvdelen af jer brok hoveder sidder tit i weekenden og pumper smøger til en fest hvor i har fået lidt over det i burde indtage

venlig hilsen mig

• #3   15. feb 2006 casper ::Team Jyden :: K ENIG ENIG skrup af med jeres
    tudefjæs lad os ruge og drikke som vi vil

• #4   15. feb 2006 ikke ruge men ryge hehe for mange tuborg igen

• #5   15. feb 2006 Jeg vil ud og fyre en smøg nu smiley

• #6   15. feb 2006 HVad ryger i ellers? .)

Jeg ryger Rød LD! De er billigst, smager af noget og tilfredsstiller min trang til nikotin smiley

• Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 2
    #7   15. feb 2006 Nu ryger jeg ikke, men jeg synes sku ligesom de første par indlæg at det ikke skal være ulovligt at ryge, af den simple grund at det er folks eget valg!
    Hvis det kommer igennem, så går der ikke mange år før man ikke må indtage alkohol over 20% for det er for farligt, og for nemt at overdosere, og hvad bliver det næste så ik lige.
    Det vil helt sikkert føre til et overkontrolleret samfund!
    Mvh. Dennis.

Kommentér på:
debat på arto. tjek det. hehe

Annonce