hacker-driller {{forumTopicSubject}}
Den tyske pensionist Horst Lukas er ved at fortvivle, fordi en hacker en enkelt aften har muntret sig under hans navn på eBay. Det er væltet ind med ting og sager til en samlet pris på næsten tre millioner kroner. Sådan et beløb får man meget for på den populære auktionshjemmeside, og det ved Lukas alt om, for han har blandt andet modtaget 12 cykler, fire både, en luksuscampingvogn samt en brugt kanon og snesevis af billetter til rockkoncerter og fodboldkampe. Alt sendes tilbage i uåbnet og ubrugt stand, men den sagesløse mand fra Iserlohn har alligevel problemer. Lukas fortæller, at han har fået snesevis af klager og sågar enkelte trusler fra de mennesker, der har sendt ham varerne. »Jeg kan snart ikke klare mere. Jeg er blevet forbandet i breve og emails, fordi jeg ikke har kontaktet folk om ting, jeg har købt, eller har returneret tingene«, sukker Lukas. Politiet efterforsker sagen, og ledelsen hos den tyske udgave af eBay har lovet at slette alle de køb, den falske Lukas har foretaget.
dec 2003
Følger: 17 Følgere: 17 Scootere: 3 Emner: 138 Svar: 1.667
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Scootere: 12 Emner: 166 Svar: 517
dec 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 83 Svar: 870
hacker-driller