{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

hacker-driller {{forumTopicSubject}}

Den tyske pensionist Horst Lukas er ved at fortvivle, fordi en hacker en enkelt aften har muntret sig under hans navn på eBay. Det er væltet ind med ting og sager til en samlet pris på næsten tre millioner kroner. Sådan et beløb får man meget for på den populære auktionshjemmeside, og det ved Lukas alt om, for han har blandt andet modtaget 12 cykler, fire både, en luksuscampingvogn samt en brugt kanon og snesevis af billetter til rockkoncerter og fodboldkampe. Alt sendes tilbage i uåbnet og ubrugt stand, men den sagesløse mand fra Iserlohn har alligevel problemer. Lukas fortæller, at han har fået snesevis af klager og sågar enkelte trusler fra de mennesker, der har sendt ham varerne. »Jeg kan snart ikke klare mere. Jeg er blevet forbandet i breve og emails, fordi jeg ikke har kontaktet folk om ting, jeg har købt, eller har returneret tingene«, sukker Lukas. Politiet efterforsker sagen, og ledelsen hos den tyske udgave af eBay har lovet at slette alle de køb, den falske Lukas har foretaget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hacker-driller
Kommentér på:
hacker-driller

Annonce