Mail fra Baboom {{forumTopicSubject}}
Du har nok også fået mailen fra Baboom med at at de lukker Fotoalbums
videoer
grupper
statusbeskeder
så vi skal hente vores videoer og billeder ned hvis vi skal beholde dem så jeg har lige siddet og set mine videoer igennem og kopieret mine fotoalbum som jeg stadig bruger men kom til at se jeg har været her inden siden 2011 ..... det er længer tid ind nogen af jer ny har levet det er sku lidt sindssygt og det er blevet til 25313 forum svar ja jeg er blevet frosset en gang eller to fordi admin mener jeg ikke var børnevenlig nok heheh nå men det er lidt sjovt at se tilbage på og gad vide hvad sg nu bliver til uden fotoalbums af folks projekter ingen guides til hvordan man laver et minimalt el net lige fra min side af dog har jeg kopieret det fra en anden men stadig har hjulpet en del
hvor vil jeg hen med det her skal vi ikke hjælpes ad med at finde den mest vilde scooter mest vilde knallert mest vilde maskine vil jeg jo kalde det for jeg har jo min handi her inde så den type maskine
og linke til dem her så vi kan nyde de videoer i den sidste tid vi har dem fordi baboom skal spare på server pladssen
min indslag er af min kammarat som køre på den første handi vi bygget husk ingen bremser og ingen lys topfart 80 kmt
https://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/98763-retarderet_gadning_paa_spasser_kvaern
aug 2003
Følger: 119 Følgere: 135 Scootere: 20 Emner: 9 Svar: 723
Sjovt at se tilbage på
Mail fra Baboom