{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Daniel M
Daniel M
Emner: 1 Svar: 2

Jog R stelnummer {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en jog R jeg tror er fra 2004 men den har kun et klistermærke med stelnummer, er det et ikke er lovkrav at den også skal have det indgraveret i stellet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog R stelnummer
  • #1   9. jun ved ikke om det er lovkrav men det har din også

stå foran den så står det på venstre side et stet i inderskjoldet er der et hul eller en klap ind til det
    det er noget lort af se fordi at det er prikket i så det er ikke nemt at se og det ruster

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    jun 2025

#2   9. jun Jeg kan ikke lige finde stelnummeret jeg har kigget i lang tid nu, jeg tror det er slebet eller malet væk måske

• #3   10. jun den er ikke nem at se og der forsvinder nemt hvis den ikke er der så tag stellet og kør forbi en synshal med stellet og få hjælp til at få bestilt en genhuknings attest så må du banke dit stel nummer i igen men så skal den attest ALTID..... følge scooteren for du vil opleve at politiet og andre folk vil stille spørgsmål da du ellers ikke selv må banke nummer i

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    jun 2025

#4   10. jun okay, men hvis det ikke behøver at være indgraveret så gider jeg ikke gøre det, men hvor kan bestille tid til en indgravering ellers?

Kommentér på:
Jog R stelnummer

Annonce