{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha neos Vs Piaggio typhoon
  • #1   11. mar Piaggioen

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.141
    #2   11. mar Begge er gode maskiner, i det her tilfælde handler det om hvad du sidder bedst på.

• #3   12. mar Typhoonen uden tvivl,

Man sidder pisse godt, Massere ben plads, og har også fodstøtte til hvis du nu skulle have en passager med

Den har så også den lækre Hiper2 motor på som efter min mening ihvertfald er den bedste du kan få overhovedet

Har selv en Piaggio old Typhoon og new Typhoon som er her på billedet

og har aldrig haft nogen problemer med min new Typhoon det hele har altid bare spillet som det skulle siden jeg fik den med små 5000km cirka på sig og og har nok smidt nogen 3000 på den siden måske 3500
    Det eneste jeg har skulle lave på den er et nyt speedometerdrev som tager maks 10min og skifte ud, og så her jeg bestilt det fra Kina af istedet for danske hjemmesider da det herhjemme koster 4-500kr men dernede koster det så 30+60kr fragt smiley Når men kan love dig du ihvertfald ikke kommer til og fortryde og købe den, det er virkelig en af de bedste maskine du kan få og så koster piaggioer generalt ik ret meget, da de kina/Taiwan knallerter som pgo af en eller anden grund er meget populære og dyre selvom det er noget værre lort så hold dig væk fra sådan en samme med Vga og Motocr

Og når det er en 45knallert så har sælgerne tit svært med og komme af med dem så tænker godt du sagtens kan forhandle en 500kr af salgsprisen

og ellers er der også maskiner som Piaggio NRG og Gilera Runner og så Aprilia SR50 som også er virkelig lækre og kvalitets maskiner

https://www.dba.dk/7307889

https://www.dba.dk/551404

Kommentér på:
Yamaha neos Vs Piaggio typhoon

Annonce