{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsningsskive spørgsmål
  • #1   13. mar 2024 Jo tykkere jo lavere fart ja men den kommer jo til at køre med mange omdrejninger

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

Følgere: 75 Emner: 18 Svar: 79
    #2   13. mar 2024 Hvad mener du med mange omdrejninger dvs. At hvis jeg har 2 eller 3 skiver på er heller ikke den bedste valg ?

• #3   13. mar 2024 den kommer til at køre med mange omdrejninger at sætte skive I gør ikke noget ved omdrejninger men du kan sætte alle de skiver i du vil

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#4   13. mar 2024 Kunne ikke helt forstå din sidste formulering smiley

Men i sidste ende hvis jeg skifter fra 8mm til 10mm burde den tabe lidt km/t ? Så den kommer fra fx. De 40 til 36km/t ?

• #5   13. mar 2024 jeg giver op

• #6   13. mar 2024 Du ødelægger bare din motor, hvis du sætter en i der er tykkere.
    Du bør nok hellere finde ud af hvilke dele på dine scooter, der ikke er lovlige.

• #7   13. mar 2024 Altså motoren er da bedøvende ligeglad.
    Om man kører 42 eller 38 for fulde omdrejninger.
    Den har ikke en radiator, den suger derimod selv den luft den ska ha. Så den er jo helt og aldeles ligeglad med farten.

Ja ring i slider mere på motoren pr kørte km end uden. Men det er så en anden snak.
    Og jo da, med ring i så tager den ganske rigtigt flere omdrejninger end den ville gøre uden ring i, men så igen det er ikke det spørgsmålet går på, og motoren går ikke mere i stykker end uden ring. Man når bare færre km inden den skal ha stort service.

Forresten tjek lige din topfart med en gps app inden du begynder at slås med det der, bare fordi speedo siger for meget.

Speedo viser altid for meget.
    Det skál de.
    For de må ikke vise for lidt jo... smiley

• #8   13. mar 2024 Jeg prøvede med en 8mm skive på min hot pg den rendte 42 på gps. Så kom jeg 9 mm i og den faldt til ca 37. Du kan sætte så mange skiver du ville i, ville dog ikke bruger skiver under 2 mm der de knækker

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#9   13. mar 2024 Mange tak for hjælpen, endelig nogen der kunne forkalre det tydeligt og præcist.
    På gpsen viser den max speed ca. 41 km/t så vil have den på ca. 34 km/t
    Købte 2 skiver x 5mm så prøver lige at se hvordan den kommer til at køre med de 10mm

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#10   14. mar 2024 Kom en 10 mm på og den kører nu de 34 km/t men den larmer sku meget mere end før især når den rammer max speed. Er der noget jeg kan gøre ved det eller er det bare som det er ?

Har denne her udstødning i øjeblikket, men måske er det pga. at den ikke har "blindtarm" den larmer så meget ?

https://www.thansen.dk/scooter-mc/scooter-og-knallert/reservedele/pgo/hot-50/udstodning/udstodning-typegodkendt-30-km-t-hot-50/n1712458038/pn-321970756/

• #11   15. mar 2024 Den larmer pga omdrejninger. Du kan gøre 2 ting. Køb et andet knallert eller ubegræns den

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#12   15. mar 2024 Synes bare ikke at den gjorde det da den var ny og var lovlig smiley og som du skriver det er sikkert på den begrænsning fordi uden bægrensning eller med en 8mm skive larmer den mindre.

Køber lige en ny pakning til udstødning idag men tror du det kommer til at hjælpe hvis den starter med at larme først på max speed ?

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#13   15. mar 2024 Eller kan tomgangsskrue have noget med det at gøre ?

• #14   16. mar 2024 Prøv og se om alt er std på den. Måske har du noget sports cyllinder på

• #15   16. mar 2024 3 ting gør sig gældende på din Hot 50.

Det SKAL være det originale topstykke, for det er pisse elendigt.
    Det SKAL være en godkendt udstødning, for ellers yder den for meget.
    Der SKAL være tragt under studsen.

( og det må selvfølgelig IKKE var en 50ccm tun cylinder, f.eks. malossi sport)

Når de 3 ting er opfyldt, så har du en god bund, for at lege med tykkelsen på ringen.

Mit absolut bedste råd.
    Sælg den og køb en Hot 50 Euro5 EFI.
    De kører pisse godt.

• Jakub J
    Jakub J Tilmeldt:
    jan 2024

#16   18. mar 2024 Tak for hjæpen. Synes at der er flere er der imod den nye hot50, tror sku at jeg går med til kymco agility 50 istedet

Kommentér på:
Begrænsningsskive spørgsmål

Annonce