{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
207 visninger | Oprettet:

PGO HOT 50 hakker og stopper ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri, jeg har en pgo hot som hakker og stopper ved fuld gas, føltes næsten som om den mister gnist det er et helt nyt tændrør men har haft det ude og renset det og sat det i igen det var cocio farvet men efter det kørte den fint igen men den begynder stille med samme problem, syntes kun jeg kan finde en stelforbindelse cdi ser helt ny ud, men svinghjulet ser godt brugt ud men uden rust, den har mangler en tragt kan det være problemt?
Tak på forhånd
-Sam


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO HOT 50 hakker og stopper ved fuld gas
  • #2   21. aug 2023

    Sæt et nyt tændrør i din motor igen… Tændrør kan sagtens gå i stykker 5min efter de monteret selv om de 100% nye , og nogem tændrør som går i stykker de virker faktisk normal igen indtil de blive varmer og varmer igen , og det kan forklare din hot gik godt igen efter du havde taget tændrøret ud og rengjort.

    Jeg er næsten sikker på at du for en hot som køre igen normal hvis du sætter en ny tændrør i . I dennne tid her må det godt være NGK BR9HS eller BR9ES
    Ved ikke lige hvad gevind længde din hot benytter.


  • #3   21. aug 2023 Der skal fandme ik br9es så ødelægger du stempel/topstykke

  • #4   22. aug 2023 vlad S .. Rolig

    Som skrevet .
    skrev jeg ? At jeg ikke ved hvad for gevind længde han bruger … derfor skrev jeg begge typer på…
    Men Topstykket går nu ikke i stykker af det kommer en anden længde gevind i .
    stemplet ville sikkert HVIS det lykkes at mase alt selvfølgelig smiley med kickstarten for selvstarteren kan ikke ,den ville stå stille når den ramte stemplet ( tror faktisk bare det ville komme et lille Hak i stemplet )

    Men selvfølgelig skal længden passe ….


  • #5   22. aug 2023 Hvis man tramper som man normalt gøre så kan man ødelægge gevindet i topstykket

  • #6   22. aug 2023 Så er det satme en dårlig topstykke da…
    Indrømmer dog at jeg bruger kickstarten på en måde hvor jeg sætter Foden på og trykker lidt ned så den er i spænd og så trykker jeg den helt ned.
    Jeg er af den overbevisning at så er det ikk så hårdt for alle dele bag skjoldet he he .. så der tror jeg ikke topstykke ville gå i stykker , Mem som du siger hvis man bare tramper det bund hårdt så det da muligt at den ville smutte ….

    Men jeg må dog indrømme at jeg tror du undervurder topstykkets gevind lidt , det nemt nok at skrue noget i som er skæv og så det ødelægger alt og gør gevindet blød så intet kan blive i det …. Men en sund topstykke med tændrøret skruet helt i , der vil du ikke i første huk ødelægge topstykket .. det kan jeg næsten garanter for …. Det noget andet som bliver ødelagt først….


Kommentér på:
PGO HOT 50 hakker og stopper ved fuld gas

Annonce