Hjælp til midi bike X7 bullet {{forumTopicSubject}}
hejsa. er jeg heldig at nogle kan hjælpe med hvor jeg får de rigtige dele til min X7 bullet ? mangler for og bag bremse og tank samt forgaffel
eller måske nogle ved hvilke det passer over?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Tager du en bremseklods ud står der måske noget bagpå du ka google.
Fandt lidt bullet x7 dele herinde men hvad bremseklods den bruger ved jeg ikke.
https://www.scooterpartscatalog.com/brake-pads.html
Regn med prisen for restaurering kommer op i nærheden af prisen for en helt ny gris, hvis du køber delene fra ny.
Kina priserne er stukket helt af. Gir ingen mening mere når tingene er så ringe og uholdbare
https://youtu.be/mSzk5iz726E
sep 2009
Følger: 53 Følgere: 87 Scootere: 102 Emner: 12 Svar: 314
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Evt find en smadret donor bullet til ca 1000kr så har du lidt reservedele også, for dens production line er en blindgyde.
Ka du selv tilpasse lidt så ka den blive en fin gammel ratbike uden ret meget omkostninger. F.eks. monter en random tank og bøj lidt beslag adaptere i alu.
Find noget billig bremse du ved du ka få klodser til og få skåret et beslag i stål. Osv.
Så ka den nok køre lidt endnu men det er absolut ikke evighedsmaskiner til at starte med så jaaa. Hvor der handles der spildes
Har personlig selv haft et par eller fem af den slags projekter som jeg dog har solgt for længst, super billigt.
Tid er den mest dyrebare ressource i vores liv.
Det vil være synd at bruge det på at lappe synkende skuder så de synker langsommere, når man ku lave en ny på den kvart tid og nyde godt af det til sine dages ende
For 5 år siden havde det været noget andet.
Men held og lykke alligevel.
Evt opret spørgsmålet i speedline scooterforum dansk knallertforum el.lign på facebook og se om du ikke harmere held end herinde.
Der er et sted mellem 500 og 1000 gange så mange aktive på facebook som herinde.
Og selv om de gennemsnitligt er rimelig uvidende, så ka de tit levere "accuracy by way of volume" som man siger
sep 2009
apr 2017
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 723
sep 2009
Hjælp til midi bike X7 bullet