{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til midi bike X7 bullet
  • #1   17. dec 2022 De har med garanti brugt alm forekommende reservedele.

Tager du en bremseklods ud står der måske noget bagpå du ka google.
    Fandt lidt bullet x7 dele herinde men hvad bremseklods den bruger ved jeg ikke.
    https://www.scooterpartscatalog.com/brake-pads.html

Regn med prisen for restaurering kommer op i nærheden af prisen for en helt ny gris, hvis du køber delene fra ny.

Kina priserne er stukket helt af. Gir ingen mening mere når tingene er så ringe og uholdbare
    https://youtu.be/mSzk5iz726E

• #2   17. dec 2022 problemet er jeg købte denne for nok 10 år siden og skilte den af dengang og fik den delvis færdig men skulle flytte og så kom der andre projekter, og denne kom bag i køen.. har så flyttet 3 gange siden og har mistet de ting jeg mangler.. derfor har jeg intet at se eller gå efter ??

• #3   17. dec 2022 Så vil jeg næsten sige den er beyond the point of diminishing returns at købe dele til.
    Evt find en smadret donor bullet til ca 1000kr så har du lidt reservedele også, for dens production line er en blindgyde.
    Ka du selv tilpasse lidt så ka den blive en fin gammel ratbike uden ret meget omkostninger. F.eks. monter en random tank og bøj lidt beslag adaptere i alu.
    Find noget billig bremse du ved du ka få klodser til og få skåret et beslag i stål. Osv.
    Så ka den nok køre lidt endnu men det er absolut ikke evighedsmaskiner til at starte med så jaaa. Hvor der handles der spildes smiley
    Har personlig selv haft et par eller fem af den slags projekter som jeg dog har solgt for længst, super billigt.

Tid er den mest dyrebare ressource i vores liv.
    Det vil være synd at bruge det på at lappe synkende skuder så de synker langsommere, når man ku lave en ny på den kvart tid og nyde godt af det til sine dages ende smiley

For 5 år siden havde det været noget andet.

Men held og lykke alligevel.
    Evt opret spørgsmålet i speedline scooterforum dansk knallertforum el.lign på facebook og se om du ikke harmere held end herinde.

Der er et sted mellem 500 og 1000 gange så mange aktive på facebook som herinde.
    Og selv om de gennemsnitligt er rimelig uvidende, så ka de tit levere "accuracy by way of volume" som man siger smiley

• #4   17. dec 2022 ja okay, mange tak for de gode svar smiley

• #5   18. dec 2022 Så smid den i gemmerne og køb en ny....

• #6   18. dec 2022 gider ikke ny, det sjove var jo at få den samlet igen, så jeg kan rode lidt med det smiley

Kommentér på:
Hjælp til midi bike X7 bullet

Annonce