{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Politiet smadrer min vens knallert {{forumTopicSubject}}

Hej gutter har en ven hvor politiet har tages hans hot 50 og pillet tun delene af som er fair nok, men da han skal hente den har de smadret alle gevind i hans motor og kickstarter skjold, ingen af hans skjolde er sat ordentligt på plads igen og der er ridser over alt på den. Altså det ligner de bare har kastet den ned af et bjerg og håbet at delene bare er faldet af af sig selv???? Må de godt det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet smadrer min vens knallert
  • #1   15. sep 2022 tja nej men det gør de og brokker han sig siger de bare han kan jo lade være med at køre tunet

den største og værste bande i Denmark er politi de skider på alt og alle og der er ikke nogen som kan gøre noget smiley

• #2   16. sep 2022 Allways Carry A Bible.
    ACAB

• #3   16. sep 2022 sådan er politiet og politiker og skat osv de skider på os sådan er livet det må vi leve med

• #4   16. sep 2022 Tommy ligefrem acab der er jeg ikke helt enig har mødt et par stykker som er fine nok gerne de ældre men nøj dem so. ikke har været i kopset i 20 år+ de er nogle tosser ja og jeg har mødt min del af dem ??

• #5   16. sep 2022 Hvis i har billeder af knallerten før, og så tager nogen efter billeder, får hjælp af forældre til at skrive en klage og sender det til øøøøøh. Ka ikke huske hva politiets erstatnings afdeling hedder....
    Men de er rimelig gavmilde.
    Jeg fik engang 6000 for en knallert de havde skrottet ved en fejl. Den var max 3000 værd. Men de bad om billeder og en vurdering på værdien fra en knallertforhandler, så tog hen og forklarede en forhandler situationen,han satte værdien ud fra billeder til 6000, og så fik jeg 6000 kr...

Det tog godt nok over et år.
    Men det er hurtigt sammenlignet med hvor lang tid det tager dem at f.eks.... gøre deres arbejde rigtigt....

• #6   16. sep 2022 #4
    Det er bare pjat.
    Derfor jeg skriver det andet.
    Vi har en i vennegruppen som er panser, men dog mest med organiseret kriminalitet.
    Min onkel var også panser, men er gået på efterløn.
    Han sad med de helt tunge sager. Drab osv.

Kommentér på:
Politiet smadrer min vens knallert

Annonce