{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

Start problemer hot 50 {{forumTopicSubject}}

Har en hot som er købt defekt
Har fejl søgt på den og opdagede tændrøret var totalt ud tøret, jeg skiftede derfor karburator men tændrør er stadig tørt, så har prøvet og sprøjte en masse bremsernes ind gennem topstykket og sat nyt tændrør men den vil ikke engang slå bare en lille prut (der er fin gnist på tændrøret)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer hot 50
  • #1   31. jul 2022 Skifte karburator pga et udtørret tændrør?
    Det har jeg aldrig nogensinde hørt nogle sige før.

    Jeg har aldrig i mit liv stødt på en defekt karburator, udover hvis den var blevet "voldet" af en idiot.
    Hvis vi ser bort fra flydere der kan blive utætte.
    En karburator er bygget til at holde evigt.


    Når du siger fin gnist, hvilken farve er den så?
    Er farven orange eller er den blå/hvid?

    Har du målt kompressionen på den, med rigtigt måleværktøj?
    Du kan få en tester til 169 kr i Biltema.

    Har du haft taget membranen ud og set efter om der kommer lys igennem den?


  • #2   31. jul 2022 Skiftede karbu'en for det var min første tanke at hvis der ikke kommer brændstof ned til cylinderen er der noget galt med karbu eller vacum,

    Jeg har haft membranen oppe og der kommer ikke lys gennem og den trutter når man puster blidt i den, har sat nye pakninger i under og over menbranen..

    Nej har ikke testet komtrationen i den men det lyder da som en ide


  • #3   31. jul 2022 #2
    I stedet for at skifte karburatoren, så kunne du teste vakumhanen og du kunne teste svømmer ventilen, samt tjekke for gennemgang i chokerdyse, tomgangsdyse og hoveddyse.
    Og du kan gå vakumslangen efter for revner og andre skader, som kan forhindre at den virker.

    Det kan du sådan set starte med at teste nu.


  • #4   31. jul 2022 husk der skal benzin på smiley

  • #5   31. jul 2022 Tommy alt hvad du skriver testede jeg og rensede grundigt inden jeg købte en nu, samt nye slanger på både vacum og benzin. Har lige taget motoren a og kan stemplet har ædt et godt stykke a stempel ringene så tænker jeg får købt en ny cylinder og stempel og smider på så skulle det hele gerne virke igen tænker jeg

  • #6   31. jul 2022 Marco
    Haha ja lige præcis smiley det er selv os tjekker


Kommentér på:
Start problemer hot 50

Annonce