633 visninger
|
Oprettet:
Knallerttur til Samsø {{forumTopicSubject}}
Hvad siger I så gutter, 6 stk jog r på tur til Samsø, det har i nok ikke set før.
Fik lige lokket familien med i det danske sommervejr på mine dejlige maskiner, og Jeg Kan bare sige jer...
Samsø er perfekt til knallert, afstandende passer mega godt og der er stier over alt, virkelig en fed oplevelse.
Turen gik næsten smertefrit, havde lidt problemer med løs forbindelse, som sprang et par sikringer, og så var der jo lige ham strisseren som fulgte os op på færgen (hæ hæ).
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Men fed at ha nok jog R til bare at dele ud og så ta på familie tur.
Lyder famer fed.
Gid du var min onkel
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.734
Det er sgu stærkt.
jul 2019
Følger: 15 Følgere: 130 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 200
#2 arh, helt lovlige er de nu ikke. Den langsomste som var med der kører lidt over 40 (og ingen af dem med godkendt udstødning).
Det var mig, brormand, søster, søsters kæreste, mutti og papa som var afsted. Vi havde snakket om det de sidste på år men nogle ting var kommet i vejen så det ikke kunne lade sig gøre før nu.
Jeg har samlet dem sammen i et stykke tid nu ved at købe trafikskedet jogger af foraikringsselskaberne og bygge dem op igen. Har 2 mere holdene som jeg skal i gang med at lave og så 1 stel fra en som jeg brugte til dele. Så 9 stel med papir. (Bilder mig selv ind at det er DKs største privat samling af jog r hæ hæ)
sep 2018
Følger: 81 Følgere: 199 Scootere: 5 Emner: 35 Svar: 416
Knallerttur til Samsø