{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Knallerttur til Samsø {{forumTopicSubject}}

Hvad siger I så gutter, 6 stk jog r på tur til Samsø, det har i nok ikke set før.

Fik lige lokket familien med i det danske sommervejr på mine dejlige maskiner, og Jeg Kan bare sige jer...

Samsø er perfekt til knallert, afstandende passer mega godt og der er stier over alt, virkelig en fed oplevelse.

Turen gik næsten smertefrit, havde lidt problemer med løs forbindelse, som sprang et par sikringer, og så var der jo lige ham strisseren som fulgte os op på færgen (hæ hæ).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallerttur til Samsø
  • #1   20. jul 2022 Sku næsten lave en Jog R/RR owners club på facebook så i ku få endnu flere med smiley
    Men fed at ha nok jog R til bare at dele ud og så ta på familie tur.
    Lyder famer fed.
    Gid du var min onkel smiley

• #2   21. jul 2022 Har du 6 stk helt lovlige Jog R?
    Det er sgu stærkt.

• #3   21. jul 2022 #1 jeg tror nu at der er en jog r gruppe på fb, dog ha jeg ikke selv fb så er ikke medlem.

#2 arh, helt lovlige er de nu ikke. Den langsomste som var med der kører lidt over 40 (og ingen af dem med godkendt udstødning).

Det var mig, brormand, søster, søsters kæreste, mutti og papa som var afsted. Vi havde snakket om det de sidste på år men nogle ting var kommet i vejen så det ikke kunne lade sig gøre før nu.

Jeg har samlet dem sammen i et stykke tid nu ved at købe trafikskedet jogger af foraikringsselskaberne og bygge dem op igen. Har 2 mere holdene som jeg skal i gang med at lave og så 1 stel fra en som jeg brugte til dele. Så 9 stel med papir. (Bilder mig selv ind at det er DKs største privat samling af jog r hæ hæ)

• #4   21. jul 2022 Blæret nok..

Kommentér på:
Knallerttur til Samsø

Annonce