{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Bedste el-løbehjul. Mange krav! {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg søger et el-løbejhul.
Årsagen findes i bunden af emnet.

Jeg er på udkig efter et el-løbehjul i topkvalitet, som SKAL kunne tåle regnvejr, da det skal bruges i stedet for en knallert og det skal kunne bruges det meste af året.
Det må kun kunne bruges når det er låst op, f.eks. via en App på telefonen og det skal helst kunne spores via en form for tracker, hvis han mister det, enten via tyveri eller efterlader det et sted og glemmer hvor han har gjort af det.
Løbehjulet skal være godkendt til kørsel på offentlig vej, så det skal leve op til alle de krav der er gældende, omkring lys, max topfart osv.

Hvilket løbehjul er det bedste til ovenstående?
Budgettet er på 5.000 kr plus minus, da det er en gave på konfirmations niveau.
Vægten har lidt at sige, da han gerne skal kunne bære det med op i en opgang uden elevator.

Min søn har set sig varm på at få sig en knallert, men det er ikke en skide fed idé, da han ikke engang kan finde ud af at låse sin cykel og han bor på Vestegnen.
Hans mors veninde købte en scooter til sin datter i 15 års fødselsdagsgave og en uge efter var den stjålet.
Den blev slæbt 100 meter og forsøgt startet.
Det kunne de ikke, så de satte ild til den i stedet for, så alle fingeraftryk dermed forsvandt.
Han går i speciel klasse, så det man kan forvente af andre børn, det kan man ikke forvente af ham.
Derfor skal det være et løbehjul og ikke en knallert.
Løbehjulet kan tages med helt indenfor, også hvis det er en opgang.

Jeg håber at i ved noget, for det er lidt af en jungle og det er et marked med en voldsom udvikling, så sidste års topmodel kan meget vel være en middel model i år eller slet ikke være godkendt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste el-løbehjul. Mange krav!
Kommentér på:
Bedste el-løbehjul. Mange krav!

Annonce