{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møtrikspænder / El Nøgle
  • #1   5. maj 2022 Ja den gør det fint, men kun løsne...ikke spænde med den, det er for meget moment og slagene har lejerne ikke godt af.

• #2   5. maj 2022 Okay men er der en el nøgle med en fornuftig pris der kan løsne og spænde?

• #3   5. maj 2022 Nej, du kan/må ikke spænde svinghjul, kobling osv med en slagnøgle... Ved godt flere gør det men det er ikke godt for lejer og gevind... Det er alt for voldsomt.
    Jeg har en slagnøgle til luft på arbejde. Den kan spænde i 3 trin men selv på den lave er det for meget til et svinghjul.
    Elnøglen du linker til ligner min rigtig meget... Den spænder og løsner med 200 newtonmeter (alt for meget og spænde med+ slagene den giver)

• #4   5. maj 2022 Hvordan er den nemmeste måde at spænde fx starterhjulet på uden at det er for løst og uden det er for stramt?

• #5   5. maj 2022 Jeg plejer og bruge et værktøj som nævnt i din tråd om stempelstopper. Man kan også skrue en lidt lang bolt i variator-dæksel gevindet og spærre tandkransen med et dækjern eller en skruetrækker

Kommentér på:
Møtrikspænder / El Nøgle

Annonce