Hjælp! søger korrektur af engelsk grammatik til projekt {{forumTopicSubject}}
Hej forum
Jeg er ved at afslutte et stort projekt, som jeg har lavet i forbindelse med min uddannelse, som jeg skal aflevere her i januar.
Det er et rimelig omfattende projekt, som er skrevet på tværs af 2 semestre. Mit problem er dog, at projektet er skrevet på engelsk, og jeg er elendig til engelsk grammatik, og derfor har jeg brug for noget hjælp til at få rettet korrektur på projektet.
jeg har selv tænkt mig at opsøge en freelancer eller lignende, men jeg er lidt lost. Er der nogle, som har erfaringer med korrektur af projekter, og måske kan anbefale nogle, som de tidligere har brugt?
Jeg søger naturligvis noget, som kan laves til en overkommelig pris. Kom gerne med forslag !
Mvh Jakob
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 783 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.518
jan 2022
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har også selv siddet og skulle have rettet korrektur på et stort speciale på over 100 sider på engelsk. Så forstår godt, at det kan være lidt overvældende.
Det var det også for mig, så jeg opsøgte noget professionel hjælp fra et bureau. Det kunne måske være noget i den stil, du leder efter??
De har en side, om korrekturlæsning, så du kan tjekke det ud her https://alphatrad.dk/sproglosninger/korrekturlaesning
Håber at du kan bruge det til noget
Hjælp! søger korrektur af engelsk grammatik til projekt