{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Besvær med Scooter {{forumTopicSubject}}

Skriver vider på et andet opslag jeg har skrevet. Undskylder meget for et langt og kedeligt opslag, håber dog i stadig vil give det et tjek igennem, og hjælpe en knejt i nød haha.

"""Jeg har en Generic Race 50. (Skive taget, og en (ud af to) af begræsningerne i forrøret.)
Den har kørt super godt i en længere periode, men for lidt tid siden, var jeg hos mine forældre, hvor lillebror skulle prøve den. Han kunne ikke få gang i lortet, men efter 15min ca, fik gang i den. Også kørte den enligt fint efter. Jeg tænkte ikke meget over det, og valgte at begynde min tur hjem (Ca 66 km)
På turen valgte den at være dum, og gå fra 65-70 ned til 40. Bare uden lige som om den bremsede selv. Efter ville den ikke køre mere end små 45, den gad ikke trække (Vi snakker 20+ sekunder om at komme op til de 45.), samt så døde den når den kom for langt ned i fart. Den gik til sidst ud, og ville ikke starte igen. Jeg rensede karburatoren, også kørte den igen. End til den valgte uden nogle "advarelser" at gå ud ingen hakken eller noget, den døde bare. Også gad den fanme ikke mere... Jeg skiftede tændrør og hætte, efter det kørte den fint igen. Nu tidligere idag, valgte den at dø igen igen, dog den her gang begyndte den at hakke lidt, altså det trækkede, stopede, og så trak igen end til den døde. Efter var der intet liv at komme efter."""

Jeg ender med at tage lortet fra hinanden, og finder ud af mit cylinder ser helt bollet ud, den ene sidde er som om, man har sidde med en skruetrækker, og kørt frem og tilbage... Dog er stempelringene ikke sprunget og sidder faktisk fint?.
Jeg vælger og sige fuck it, jeg køber så et nyt std cylinder, nyt stempel (stempelringe, låseringe, nåleleje samt krydspind.) Ny karb (Brugt Polini cp 17,5mm), ny kobling, samt variator. Jeg samler pisset, og lortet vil starte i to sekunder, også dør den.
Den vil kun starte med deo gennem der luftfilter sidder.
Dysen er 80, og da sidder Powerfilter på.
Jeg startede med dyse 94 da den kom med den dyse, jeg skilte karb ad hvor da kommer benz ud (Havde dog suget i vacuum slange, så den fik benz hurtigere. Så nu ved jeg ikke om den selv laver Vacuum eller ej...), og sætter dysen 80 på (Lavste jeg har o.O). Den gør det samme med den dyse.
Er det en ny membran jeg skal have, eller er det dysen der er alt alt alt for høj? Jeg var sikker på det var dysen, end til jeg så et opslag på Speedline's forum, med en scooter der gør noget af det samme, hvor en skrev at den måske slet ikke fik benz, og at han skulle tjekke membranen.


Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Besvær med Scooter

Annonce