{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dr big el starter virker ikke
  • #1   31. maj 2021 det kan være bremselys start kontakt start relæ start motor batteri eller en ledning fejl

• #2   31. maj 2021 hvad sku bremse lys ha med det at gør skal lige siges at min blinklys heller ik virker men kan ik se hvad de sku ha med elstarter og gøre ? og forresten hvordan finder jeg ud af hvad det er i stykker erl idt blank med strøm og ledninger på scooter

• #3   31. maj 2021 plus går fra tændingslås til bremselys og derfra til start knap også til relæ

• #4   31. maj 2021 så vidt jeg husker ellers går plus fra bremselys til relæ og minus igennem start knap og til relæ

• #5   31. maj 2021 Elstarter er koblet til bremselys, for at den ikke pludselig kører afsted ved start, fordi man så har bremsen inde...

• #6   31. maj 2021 så det kan være jeg skal ha ny relæ men hvor sidder den henne ? ved styret eller under sædet ?

• #7   31. maj 2021 under sædet der går to tykke røde ledninger til du kan prøve at forbinde de to tygge røde ledninger så skulle starter køre rundt

• #8   1. jun 2021 de er bundet sammen sker ik en skid

• #9   1. jun 2021 også så er det død batteri eller starter eller en død ledning

• #10   2. jun 2021 Batteriet var ladet op og så virked bremse lyset og der kom 1 klik lyd ved mine blinklys men ingen blink og heller ingen klik lyd med hornet eller el start de 2 bolte på relæet var godt rusten også målte jeg med et el apparet dims 0. Og en masse tal havde minus på batteriet og plus på relæ boltene er ik klog ang el appartet men den lavet f.eks 0.453

• #11   2. jun 2021 hvis du måler dc strøm fra batteri med at tage sort på minus og rød på plus først på selve batteri der skulle den gerne sige 12-11.5 voldt og bagefter på selve relæ sort på minus og rød på en af de røde ledninger af gangen den ene skulle gerne sige det samme som batteri og hvis den gør det skal du måle den anden røde ledninge ved relæ ved at aktivere el start og måle så samme måde som du lige har gjort hvis den stadig siger det samme som batteri så er det videre til selve start motor og måle på skrue hvor den røde ledning er sat på elstart motor hvis den også siger det samme som batteri så er det start motor som er defekt

• #12   2. jun 2021 sådan her ser ac og dc symboler ud på dit mulitmeter

profilbillede
  • #13   2. jun 2021 tak for hjælpen har målt som du sagde mit batter ri var på 10 volt uden start og så målet jeg relæet og den var 0.412 så den må vel være defekt

• #14   2. jun 2021 jep

Kommentér på:
dr big el starter virker ikke

Annonce