{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Knallert, sænker i farten når jeg giver gas. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg var ude og kører i går aftes cirka ved 20.00 tiden. Knallerten kørte fint det meste af dagen uden problemer. Men der jeg kom til 21.00 tiden der ved begyndte knallerten og miste sin fart op af en bakke, hvilket er logisk. Men det unormalt at den går i stå, jeg tænkte ikke så meget over det og startede den op igen. Men der jeg havde kørt lidt videre skete det samme igen på lige vej, at den mistede farten og gik stå nå jeg havde gassen i. Jeg nåede ud til der hvor jeg skulle være, men nå jeg skulle hjem igen, stoppede den flere gange og på tidspunkt valgte den og kører baglæns. Også på vejen hjem, kunne den finde på og holde en fart på 25 km/t og så gå helt i stå efter et 1 min kørsel.

Jeg er usikker på om det er vejr skiftet siden det blev koldere efter 21.00 eller om det min kaburator der simpel hen siger stop. Jeg skal alligevel snart have den renset eller skiftet. Men det er bare meget unormalt at den gør det. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre lige nu da jeg bruger den tit skole og arbejde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert, sænker i farten når jeg giver gas.
Kommentér på:
Knallert, sænker i farten når jeg giver gas.

Annonce