{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Mahthi T
Mahthi T
Tilmeldt:
21. nov 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15

første knallert(scooter) 30? {{forumTopicSubject}}

hej forum. jeg skal til at starte på gymnasium her til sommer og jeg tænker at købe en knallert til de 25km~ hver dag.
men hvilken? jeg har et budget på 5000kr maks. jeg har rimelig meget erfaring med mekanismen, samt en far som er en gammel mekaniker, så ny skal den ikke være. men hvad skal man kigge på, på en brugt knallert?
skal man vælge en ny(ere) eller en gammel? kan godt lide looket af de klassiske.
til de penge, hvad virker i regnvejr mm?
tak på forhånd.
(knallert 30)
tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første knallert(scooter) 30?
  • #1   15. feb 2021 Hvad mener du med klassiske look, scooter eller gearmaskine ? Fordi ellers er det svært og hjælpe dig

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #2   15. feb 2021 altså dem fra 80'erne.

  • #3   15. feb 2021 Kan ikke hjælpe dig med dem fra 80'er men scooter kan jeg hjælpe

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #4   15. feb 2021 jeg har ikke meget forstand på navnene. jeg spørger mere mht pålidelighed. er de nyere lige så pålidelige, eller hvad skal man kigge efter i den prisklasse?

  • #5   15. feb 2021 Du skal finde dig en Kreidler RMC 3- eller 5 gears.

    De er bygget som motorcykler (faktisk kan de indreg som MC når du bliver 18, så er den lovlig at tune) Men til 5000 sker det nok ikke. Ved ikke hvad der er sket for knallert-priser i de senere år, pludselig er selv en gammel Puch Maxi guld værd ?

    Hvis 5000 er absolut max, ville jeg finde mig enten en Yamaha eller Aprilla - scooter hvis du kan !

    Ellers må du nok hen i CPI/eller kinesermærkerne.

    TIl 25 km pr dag, ville jeg undgå Kinamaskiner, det er bare så surt at holde 10 km hjemmefra og skulle trække hjem.

    Du kunne også kigge på Honda. Ikke at disse 3 mærker ikke kan få et eller andet nedbrud, men jeg har set fx CPI maskiner som ikke engang kørte 3000 km, før ejeren valgte at sælge som defekt for en slik.

    Og især i denne kolde tid: hav altid din mobil med, og nummeret på nogen med en trailer som altid ville kunne hente dig. For det er virkelig røv når man står på lars tyndskids i frostvejr og ikke kan komme videre. Alternativt et falckabbonnent.


  • #6   15. feb 2021 Altså jeg er mest til 2 takter og hvis du ikke vil have en der er super hurtig men pålidelig. Pgo hot50/bigmax altså det samme scooter hot er 30 og bigmax er 45. Det er DK mest solgte scooter. Er fin nok til sport tun men ikke vildere ind det. Jeg har en Yamaha Aerox osse og den ligger mega lækkert på vejen og kan blive pæn hurtig osse vildere ind sport tun. Men kommer an på hvad du leder efter Std motor eller hurtigere

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #7   15. feb 2021 mange tak for kommentarerne!
    jeg har lige lært at der er en forskel på knallert og scooter. det vidste jeg ikke før ??
    vil også kigge på scootere. det skal helst være til under 5000kr, da jeg endnu ikke har alverdens budget.
    de ovennævnte modeller vil jeg kigge på!


  • #8   15. feb 2021 Jeg ville osse godt have en kriedler men de koster mellem 20-30.000 tusind. Problemet er bare at market er meget højt lige nu, så alle scooter og knallerter er alt for dyre. Så husk og kig efter om bremser og alt det er slidt op. For kan blive dyrt så. Spørg bare igen, så lidt da

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #9   15. feb 2021 ahh okay. jeg har heldigvis indtil sommer til at finde en. og mange tak!

  • #10   15. feb 2021 honda wallaroo. pålidelig satan.

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #11   15. feb 2021 findes de til den pris?

  • #12   15. feb 2021 ja

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #13   15. feb 2021 super. den er tilføjet til listen! takker!

  • #14   15. feb 2021 Drømte mig bare lige tilbage til mine teenage år, for ca 25 år siden, der havde jeg 2 Kreidlere, både en 3 og en 5 gears.

    Og mener jeg gav mellem 4-5000 kr for dem dengang.

    Men de blev begge stjålet, så uanset hvilken du vælger (selv min Vespa Bravo kunne de ikke holde sig fra, så huske penge til en ordenlig tyk ankerkæde (sådan en til skibe som en boltsaks ikke kan gabe over).

    Det er dog ingen garanti, men så parker den gerne kun et sted hvor du har nogle arrige vagthunde, det plejer at kunne holde de fleste væk.

    Jeg er selv flyttet ind i en boligblok, men jeg har allerede i al fald 20 knallerter kørende rundt, så jeg holder mig sgu til at gå, så jeg ikke har et sikkert sted at parkere. Vespaen var låst på begge hjul, det ene om en lygtepæl, og under 100 meter fra den lokale politistation, den forsvandt alligevel.

    Skal jeg være ærlig så har jeg helt droppet knallerter og scootere nu, for prisen pr km er langt højere end i en bil, hvis man regner tabet med hver gang de bliver stjålet ;/


  • #15   15. feb 2021 Ironisk nok blev jeg taget af panserne på min 3-gears Kreidler, de tog alt mit tun, så brugte ca 4.000 kr på nyt. Og 14 dage efter blev den stjålet ARGH"!!!!

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #16   15. feb 2021 av, det lyder ikke fedt. jeg bor heldigvis i et godt boligkvarter, hvor vi ikke engang låser cyklerne i gården smiley

  • #17   16. feb 2021 Det gjode jeg også på et tidspunky, men mein Kymco forsvandt alligevel, og ikke siden seAltså den var bare væk mens jeg havde sovet. Så den aldrig igen. ved ikke om det kun kan tilskrives kvarteret man bor i.
    det har også været i2rigmandskvaterer", ikke kun edet hvor de fattige bor.


  • #18   16. feb 2021 min pointe er: Du har bARE at låse den og helst have den inde i en garage !

  • #19   16. feb 2021 vil ikke aiget hot50 eller Bigmax Bare for mange problemer som du ikke kan lave ude på en 25 km stærkning med lidt bacic tools.

    Ville klart gå efter højere kvalitet, også hvis du skal spare i 2 mdr mere, og så få en lidt bedre ...


  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #20   16. feb 2021 god pointe smiley
    jeg har faktisk ikke engang de 5000 endnu, så derfor spurgte jeg nu, så jeg havde noget at kigge på mens jeg sparede.


  • #21   16. feb 2021 så køb da en wallaroo. køre altid.... eller en velo solex hvis det skal være nem at lave. haha.

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #22   16. feb 2021 tak! kigger også på dem smiley

  • #23   16. feb 2021 martin (knallert) kunne du se ham køre 25 km på en velo . det er meget træls ....


  • #24   16. feb 2021 Du bør virkelig overveje om du vil kaste dig ud i det sats det kan være, at købe noget fra 70erne/80erne.
    Hvis du skal køre 25 km, så vil du også få driv våde sko, hvis det regner.
    Og du vil bruge ret meget brændstof og så er en knallert fra 70erne/80erne ekstremt langsom, hvis den er lovlig, da den kun har 1 HK.

    De fleste scootere har 2,3 HK eller mere og et klar bedre optræk end en gearknallert.
    Og så er der en større sandsynlighed for at alle gevind virker og at du kan få reservedele til dem.
    Hvis din far er mekaniker, så lærer han hurtigt hvordan at en scooters gearsystem virker.

    Hvor er du fra?


  • #25   16. feb 2021 ja det er da en pålidelig knallert. jeg kørte da 40 km hver da i ca 3 måneder på en velo med hakket stempel. kørte også 38km/t. den startede altid. også de også billige og nemme at lave.

  • #26   16. feb 2021 #19
    Vil du mene at en Hot 50 er dårlig kvalitet?
    Hvis den er helt std og ikke pillet ved, så holder den ganske fint.
    Der er jo en god grund til at PostDanmark valgte PGO til deres postscootere.


  • #27   16. feb 2021 jeg forstår ham. en knallert er sku bedre. en scooter er så ringe de går så tit i stykker. også skal man bruge så langt tid på at fjerne de rådne plastik skjolde. brændstof? hvad de fleste gamle er sku noget mere okø end det scooter pis der kun går 20km/l.


  • #28   16. feb 2021 #26 JA det er satme noget lort. og postdanmark kan jo heller ikke blive ved med at køre på 50 år gamle knallerter vel. selvfølgelig skal de have nyt.... men alt nyt er for det meste ringen. det er lavet til at smide ud når det går i stykker.

  • #29   16. feb 2021 Hvis han vil have gear, så skal han da i det mindste spare en del mere sammen og få sig en SMT, SX eller Senda.
    For så har han fået bedst mulig kvalitet og noget som han meget nemt at få reservedele til.

    https://www.easyparts.nl/Genuine-Parts-c21304380

    Jeg køber originale dele her, medmindre at de mod min forventning skulle være til at betale i DK.


  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #30   16. feb 2021 på den ene side, selvom jeg ikke har meget forstand på knallert/scooter, kan jeg forestille mig at de ældre er mere robuste. på den anden side har de nye beskyttelse mod vind/regn foran

  • #31   16. feb 2021 De gamle er ikke mere robuste. De er bare blevet samleobjekter, så folk passer bedre på dem i dag, end de gjorde da de var "nye"
    Det handler om hvordan man passer den.

    Og en PGO kan simpelthen ikke slides op.


  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #32   16. feb 2021 en pgo siger du. har også hørt godt om dem.
    og det med de gamle giver god mening!


  • #33   16. feb 2021 man kan ikke sige at kvaliteten er bedre end de gamle. de gamle kan sagten køre 100.000km. det kan du ikke få en skod scooter til. absolut ikke. selvfølgelig er de gamle mere robuste. fint hvis du kan leve med en scooter kvalitet. men det er satme ikke bedre på nogle måder.

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #34   16. feb 2021 det er nemlig det, der får mig i tvivl om hvad jeg skal vælge. jeg kommer nok til at bruge den i 3 år og ca 250 dage om året= 750*25 km. så små 20k km skal den klare i regn og eventuelt sne.
    så de ældre uden nogen Skjold bliver besværligt


  • #35   16. feb 2021 Du kan også køre 100.000 på en scooter. Det handler om hvordan den bliver passet og plejet. Folk har en kedelig tendens til at voldtune scootere, det kan de ikke holde til. Men det kunne yamaha 4gear sgu heller ikke, og slet ikke maxi puch.
    Men du har helt ret i at en wallaroo er en tank, og umulig at ødelægge.

    Men altså køb en scooter, pgo, yamaha, piaggio da dele er billige og tilgængelige, man sidder forskelligt på dem, så op og sid.


  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #36   16. feb 2021 mange tak!
    ja det lyder som en god ide. jeg må lede og tror pga komfort at en knallert ikke er godt.
    jeg har ikke planer om tuning heldigvis. tværtimod gøre den så lydløs og komfortabel som muligt


  • #37   16. feb 2021 det vil gerne se før jeg tror det. de er så upålidelige. man kan ikke stole på en scooter. der er altid problemer. de fleste jeg har set har gået 10000km. også er næsten alt gået i smader. så skal den store reperation til igen.
    jeg har kørt knap 40.000km på en gammel vespa si. den startet altid i alt vejr. kørte hver dag uden problemer. den var lidt langsom men den kørte altid. min honda wallaroo har jeg knap 50.000km kørt på. den har aldrig fejlet noget. kun skift af ruller. bremser. tændrør. og cylinder kit 1 gang. og den køre stadig den dag idag.
    min gamle puch ms50 3 gear. har jeg mindst kørt 30.000km på. den har stadig originale dele. aldrig skiftet. det kan ikke lade sige gøre på en scooter. basta bum færdig. du kan ikke overbevise mig om dette emne....


  • #38   16. feb 2021 og ja. en yamaha 4 gear er et meget dårlig eksempel. fordi den er og har ALTID været en lorte knallert. kaburator er så meget et problem på dem. elendig design. og jo en selv en gammel sur maxi kan klart holde bedre end en scooter. de alle er gamle så de har nok også gjort deres km. men en simpel renovering af motor som ikke tager mange timer. så den klar igen til endnu mange tusinde km. men jeg sku dælme ikke have en maxi til daglig. det larme af H til smiley der mange andre gamle. som faktisk næsten er lydløse. scooter larmer også forfærdeligt.

  • #39   16. feb 2021 #33
    Det passer simpelthen ikke.
    Der er en gammel bruger herinde, der har været mekaniker, som har haft en Piaggio inde, som havde kørt 46.000 km og som stadig kører.
    De gamle knallerter er allesammen så trætte i alt lige fra bøsninger, gevind, støddæmpere osv.
    Og så koster de rask væk 15-20.000 kr, hvis de skal være i pæn stand.

    Og kvaliteten på en Yamaha FS1 DX ( Yamaha 4g ) er slet ikke så god som på en Aprilia SX.
    Måske var kvaliteten høj for 30 år siden, men slet ikke mere.
    Jeg har rodet med både Puch Monza, Yamaha FS1, Gilera SMT, Derbi Senda og Aprilia SX.
    Ud af de modeller der ville jeg til enhver tid vælge en Aprilia SX, Senda eller SMT.
    Det er lidt kikset at køre rundt på en gammel sur knallert fra 70erne, hvis man er teenager.
    Det er der hverken noget nostalgisk eller noget retro over.
    Jeg har også ekstremt meget mere tillid til en CDI tænding der kun er max 10 år gammel, frem for en tænding med platiner, som kan være over 40 år gammel.

    Det er min mening omkring de gamle knallerter.
    Det er samme årsag til at jeg aldrig kunne finde på at købe en gammel golf 2 fra 80erne.
    Alt under VW Golf 4 eller BMW E46 vil jeg ikke bruge tid på.
    Golf 3 og BMW E36 ruster het vildt og Golf 2 og E30 er alt for gamle og alt for dyre.
    Jeg overvejede en E90/E91 318d 2015, men ente med en Octavia sedan 1,6 tdi 2015.
    Det har jeg ikke fortrudt.

    Jeg har både haft renault 5 TL, Golf 3, Suzuki Alto, Audi A4 B5, Lupo 3L, Ibiza 6J 1,4 tdi og nu en Octavia.
    Skulle jeg vælge en af mine tidligere biler, så skulle det være A4 og 3L.

    Jeg står faktisk selv og skal til at vælge en scooter til en teenage pige, som fylder 15 om et halvt år.
    Det bliver nok noget der er max 5-8 år gammelt eller noget nyere, alt efter udvalget og priserne.


  • #40   16. feb 2021 Gamle Arne (som udgør flertallet af scooter ejere) har deres scootere i årevis, de kører snildt 100k og mere. Hvorfor? Fordi de passer på dem, og overholder service, eller servicere dem selv. De er altid i fin stand og sælger også for langt mere end alle andre.

    Jesper på 15? "HÅÅÅÅÅÅNDTAAAAAAG" "den behøver ikke blive skiftet lige nu" Jeg behøver ikke lave service de første 2år" og der skal skrues i alt muligt, fordi? Jeg har læst at hvis man bruger flydende ler som pakning, så får den 2 heste mere.
    Hans scooter er ikke en skid værd, og kan sammenlignes med et "håndværker tilbud"

    Det handler ene og alene om hvordan man passer og plejer den.


  • #41   16. feb 2021 #35
    Folk har en kedelig tendens til ikke at indstille deres karburator rigtigt eller de tæver en kold motor eller de køber det billigste olie fra Thansen.


  • #42   16. feb 2021 #41 ja også det.
    Men på en lovlig scooter euro2 og før. Så spiller olien ingen rolle. De fleste har SAE30 eller bedre som anbefalet olie smiley


  • #43   16. feb 2021 du kan ikke ændre MIN mening. hvad jeg har oplevet og af erfaring. så er de gamle meget bedre. men fint hvis du kan leve med dages kvalitet. det har du helt lov til. knægten søger noget ordentligt så køb en gammel maskine.
    det gælder desunde alt. fx en gammel røremaskine der har kørt hver dag i 30 år. køre stadig. hvis en ny skulle det max. så det nok 5 år. fordi det er lavet for billigt. i gamle dage bygget man tingene til at holde. jo bedre kvalitet jo bedre var salget... (stik modsat idag) kig på fx gamle have traktor. gamle symaskiner. gammet alt muligt lort. det er det bedste.

    selv det britiske politi har stadig de gamle velocette mc'er som backup. fordi de ikke kan stole på de nye mc'er. de er over 50år gamle efterhånden... de var så gode og pålidelige at de ikke kunne nænne at skrotte dem.
    fabrikker bruger stadig gamle maskiner der er 100år gamle. fprdi det virker så godt at det ikke kan svare sig med en ny...

    og ps 46000km for en af de dyreste scooter. piaggio det er dælme heller ikke meget!!! når den burde kunne køre mindst 100k.


  • #45   16. feb 2021 #43
    Helt rigtigt med gamle røremaskiner og nogle gamle køretøjer.
    Byggekvaliteten var anderledes, men det var vægten og køreegenskaberne også.

    Problemet ligger bare i at køre rundt med 1 HK, hvis den skal være lovlig.
    Det har jeg prøvet og det er virkelig ufedt.
    Du kan ikke negligere problemet med at fremskaffe kvalitetsreservedele til de gamle knallerter.
    Prøv du bare at dine et halvmåne kickstartertandhjul til en Honda Melodi.
    Den har været i restordre i godt og vel 10-15 år nu.
    Mange af dem ender med at blive smidt ud, eller solgt i dele, når deres ejer giver op.
    Der er flere "projekter" til af de gamle knallerter, end der er komplette/færdige gamle maskiner til salg.


  • #46   16. feb 2021 #43
    Det er da den værste omgang nonsens jeg længe har læst.
    Du er meget nostalgisk og kan lide gamle ting. Hvilket er fint nok.
    Men der er altså en grund til, at alle disse gamle ting er forsvundet. De er simpelthen gået i stykker og smidt på lossepladsen. Materialerne man brugte den gang, var af så dårlig en kvalitet, at man brugte ekstra meget for at kompensere.

    De ting der stadigvæk virker i dag? De virker fordi? vent på det. Det kommer nu.
    De er blevet VEDLIGEHOLDT.

    Alt andet er rustet væk, gået i smadder fordi kvaliteten simpelthen var for ringe.

    Og så kunne jeg godt tænke mig at møde den MC betjent, som vil passe sit arbejde på en 60år gammel MC med begrænset HK, dårlige bremser og styreegenskaber, frem for en moderne maskine.


  • #47   16. feb 2021 #46 haha. spar mig for det dumme svar. du/i er åbenbart ikke gamle nok til at vide hvad kvalitet er. der god grund til jeg vælger gamle ting. ligesom så mange andre. i har vist bare lukket øjnene og fulgt med i tiden som om intet andet har fandtes. jeg lever i nutiden også! og jeg har set hvad den kan levere. ældre ting er ordenligt. det fint i kan leve med bras. jeg klager ikke. så er der flere af de gode sager til os andre der har forstand på det. slut herfra. smiley

    #45 man kan altid holde alle maskiner kørende. hvis man vil. og selv kan lave dele. jeg synes bla. ikke en scooter køre godt. alle har meninger. helt fair hvis man kan lide det. jeg kan bare ikke vende mig til de brede spidse dæk. men lige en honda knallert 2 takt eller 4 takt. hvis man har råd kan der nemt købes næsten alle dele til dem.


  • #48   16. feb 2021 #47 Det er og bliver et nostalgi trip.
    Man kan sige at håndværket var bedre. Man gik mere op i at det skulle være pænt, have flotte former osv.
    Men alt hvad der får det til at virke, er blevet forbedret tusindfold.


  • #49   16. feb 2021 #47
    Ifølge din profil, så er jeg dobbelt så gammel, som du er.
    Jeg har kørt på alt, lige fra en Puch MS 3 gear, til en Ciao, Sting, Passola og hvad der ellers er bygget i 70erne og 80erne.
    Det er altsammen ved at være noget gammelt lort, som på ingen måde kan hamle op med det der findes idag.

    Find lige en knallert fra 70erne, som ikke har 5 ødelagte gevind, 6 lag maling på stellet og rust der er spartlet over af flere omgange.
    Og som ikke koster over 20.000 kr.

    Du kan ikke mene at en gammel motor med små køleribber og støbejern, er bedre end en ny med alucylinder og vandkøling.

    Næsten alle dele..... Find lige et kickstartertandhjul til en Honda Melody og en original udstødning, som er godkendt til Danmark og nu vi er igang, så også lige en cylinder med stempel samt en krumtap.
    Det er håbløst at finde ting til mange af de gamle modeller.

    At være glad for de gamle modeller er 100% en niche ting.
    Og det er noget der kan give mening, hvis man er 50 år eller mere og de så er fra ens ungdom. Så kan man da godt komme til at hænge fast i fortiden, fordi at det er lidt nostalgisk.
    Men at sige at en Yamaha FS1 K1 4 gear med en ussel tromlebremse foran skulle være bedre end en Aprilia RS 50 eller SX 50, det holder slet ikke.
    Både bagdæmper og fordæmper er noget skrammel, på de gamle maskiner.
    Fordæk og bagdæk har samme dimension. Den del siger da det hele.
    Og så er tændingen med platiner, som kræver præcis indstilling.
    Tændingen er 6 volt! De første Jog AS var med 6 volt. Det gik de dog hurtigt væk fra og med god grund.
    De gamle knallerter var med 6 volt glødepærer, så man kan ikke se en skid, når det er mørkt.

    Eneste grund til at vælge de gamle, over de nye, er at der ikke er noget elektronik, så man ofte kan finde en fejl ret hurtigt.
    Men så igen, hvis man ved hvad man laver med et multimeter, så finder man også hurtigt fejlen på en maskine med CDI.


  • #50   16. feb 2021 Har hørt om en lovlig Pgo som har kørt 30.000 km men ikke hørt en scooter har gået 100.000 lyder sindssygt. Jeg kan ikke bedre li nye knallert/scooter ind gamle. Men har simpelthen ikke de penge som de gamle koster, og så hvis der skal tun på ovenpå brugt 20.000+. Det pænt dyrt

  • #51   17. feb 2021 #47 ja det må du være hvis profil kun er 2år he he

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #52   19. feb 2021 https://www.dba.dk/pgo-hot-50-2010-5965-km/id-1075554029/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing
    jeg har kigget på denne. er det noget ordentligt? den ser rimelig ren ud. den er over budgettet, men hvis den er prisen værd, kan jeg måske række til sådan en


  • #53   19. feb 2021 Ja ligner meget sådan en jeg købte og den har ikke gået særlig mange kmt. Spørg om kaliber og skive er i orden eller slidt ned

  • Mahthi T
    Mahthi T Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #54   19. feb 2021 okay det gør jeg. hvad med mht pris? er den fair?

  • #55   19. feb 2021 Ja ved godt 8000 er meget men den har jo ikke gået særlig mange km, det sjældent at finde en som har gået så lidt

Kommentér på:
første knallert(scooter) 30?

Annonce