{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Pyku U
Pyku U
Tilmeldt:
25. jun 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19

Køre fra politiet, med nummerplade på? {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der egentligt, hvis man bliver jagtet af politiet, mens man har monteret gyldig nummerplade, som føre til ejeren?

Eller kan det ikke svare sig at gøre?
Min 30' køre vel 120+
Tager de dele fra den eller smider den til "syn" osv hvis man bliver stoppet? eller får man bare en bøde?

flere spørgsmål har rejst sig her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køre fra politiet, med nummerplade på?
  • #1   16. maj 2020 De gider knapt nok jagte dig da nummerplade er registreret i DIT NAVN og cpr nummer det vil sige at de ved hvor du bor din klovn hvad tror du så der sker du får bare besøg enten der hjemme eller på din skole eller på dit arbejde de ved alt om dig når de har dit cpr nummer

  • Pyku U
    Pyku U Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #2   16. maj 2020 Har du læst spørgsmåene makker?
    i øvrigt er det lige gyldigt hvad jeg "Tror" -Jeg kom er for at få svar så jeg i stedet kan "Vide"
    Det lyder til du ved mere, så lad mig høre, med mindre du bare TROR, for det kan jeg ikke bruge.


  • Pyku U
    Pyku U Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #3   16. maj 2020 men jeg vil helllere køre fra dem og få en bøde på 1500, end jeg vil stoppe, og få en bøde på 1500 + miste køretøjet.

  • #4   16. maj 2020 De tager den alligevel

  • #5   16. maj 2020 det eneste du får ud af det er at de bliver mere sure ind de i forvejen er så når de tænder sirenen kør indtil siden sluk scooteren og tag en snak med dem det er den billigste måde at gøre det på

  • #6   16. maj 2020 Du får en laaaaang række af bøder, for alle de forseelser, som du laver, under din flugt.

  • Pyku U
    Pyku U Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #7   16. maj 2020 Ok. Det er fint nok, jeg holder nummerpladen på.

    Hvad sker der så når man bliver taget nu og dage?
    Tager de dem med til syn og fjerner de "tunet" dele, eller tager de bare det hele fordi den køre over 100?


  • #8   16. maj 2020 det tager hele maskinen og du får den ikke igen så snart den køre over 100 og hvis den næste du køre på køre 5 kmt for hurtigt tager de også den og den får du heller ikke tilbage

  • #9   16. maj 2020 De konfiskerer maskinen og destruerer den. 2 gang du bliver stoppet, plus du får forbud mod at køre knallert. Slipper du fra dem med nummerplade på, ja så bliver du anholdt derhjemme eller på arbejde eller hvor de nu sporer dig til.

  • #10   16. maj 2020 hvis den bliver rullet til mere end 100 kmt, så bliver den direkte konfiskeret.

  • #12   16. maj 2020 Lige for der ikke skal herske tvivl:

    De tager ikke knallerten Første gang bare fordi den kan køre 100km/t eller mere.

    Det er en udbredt misforståelse.

    Det de tager, er din ret til at køre knallert, og kun hvis du faktisk bliver målt til at køre de +100kmt.
    Og igen KUN hvis du samtidig overskriver Vejens fartgrænse med mindst 100%

    Dvs du skal køre 160kmt på landevejen før den paragraf om de 100kmt kommer på spil.

    Men de tager stadig ikke hele knallerten første gang.
    Højst de ikke-godkendte dele på den.

    Og så din førerret til knallert som sagt


  • Pyku U
    Pyku U Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #14   22. maj 2020 MAF det lyder til at du har styr på det. Jeg vælger at tro på dig over de andre.

  • #15   23. maj 2020 Nåede du at læse det jeg skrev om hvad de gør mht at opsøge en ud fra nummerplade hvis man kører fra dem?
    Inden jeg sletted dem.
    Brugte lidt for meget eksempler fra mit eget liv. Ka skrive en pb hvis du missede det


Kommentér på:
Køre fra politiet, med nummerplade på?

Annonce