568 visninger
|
Oprettet:
Speedline Rulledag politi tips? {{forumTopicSubject}}
Hey derude.
Har planer om, når speedline holder rulledag (hvis de gør), at tage min jog med derop, den har en rimelig ulovlig opsætning, og jeg ved, at der er røv meget politi deroppe. Har aldrig været til rulledag, så er der nogle, der har erfaring, som lige kan komme med tips til, hvordan man skal forholde sig med scooteren?
Tak på forhånd!
Opsætning på joggen, hvis folk er interesseret:
Stage 6 Streetrace 70cc
Polini CP 21mm
Yasuni R
Top performance TPR GP
Polini 3g
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Og helst trukket af en bil der ikke er registreret i nærheden af din egen bopæl og det samme gældende for traileren.
Så nemt sikre du dig.
dec 2019
Følger: 13 Følgere: 121 Emner: 28 Svar: 63
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
bare smile og opfør dig pænt og følg de regler der er.. HUSK følg reglerne alene, ikke følg andre som følger reglen , for det kan tit ende med som du skriver i teksten at politiet er til stede .. he he ...
Med andre ord ... kom og få den Rullet også når der gjort så sætter du scooteren på trailen igen , og køre hjem igen når du føler for det .. hvis du gør sådan så tror jeg helt ærlig nok du skal komme igennem dagen uden bøder og tiltaler osv osv he he
Ps...
jeg kan rigtig godt li din opsætning , det et godt valg med
21 mm - yasuni R - street race 70cc .. hvis du for den rullet når speedline beslutter sig at lave rulledagen så må du endelig sige til hvad dit resultat var i effekten .. jeg syndes nemlig det stage6 street race 70cc er et kanon kitt specielt med 21mm og yasuni R monteret også
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Han er paranoid over for om de skriver hans nummerplader ned og kommer hjem til ham en dag hvor han befinder sig udenfor sin egen matrikel, med motoren startet.
sep 2018
Følger: 12 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 15 Svar: 285
jul 2011
dec 2019
dec 2019
jul 2011
Jeg vil også have mine Aerox i profilen ned at blive rullet når de igen må få lov af vores regering til sådanne event... ville gerne have en måling som jeg kan være sikker på .. ikke fordi jeg tror min Aerox er så forkert målt i effekten , men ved fra nogen andre gutter den rulle felt der blev brugt til min Aerox dengang vist nok skulle indstilles en smule igen ,
De andre der fik målt på det samme rullefelt fik en ny måling ved et andet sted , og effekten er var ikke mere end de her 0.7-1.2 hk forkert i målingen så det ikke synderlig meget så jeg frygter ikke loge frem min Aerox har MEGET mindre end det den fik målt sidste gang ... men rart at vide med sikkerhed at det stemmer ... he he selv om det igrunden kan være lige meget for jeg syndes den køre super fint henhe ....
Så de kan godt få åben den lov så vi kan få målt vores scooter snart .. he he
dec 2018
Følger: 73 Følgere: 706 Scootere: 6 Emner: 72 Svar: 717
Speedline Rulledag politi tips?