{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  straf for at mindreårig køre på scooter (måske tunet)
  • #1   17. dec 2019 Alt efter hvor meget du overtræder loven, kører ulovligt? ikke overholder færdselsloven, kører hasarderet? stikker af? er fuld? osv. Så kan du godt regne med at der bliver taget kontakt til de sociale myndigheder, fordi dine forældre åbenlyst ikke kan passe godt nok på dig, og opdrage dig ordentligt.
    Der bør ikke være nogen som allerede som 13 årig, ønsker at være en brik i det sociale system, så vent hellere til du er gammel nok.

Desuden er der heller ingen forsikring der dækker hvis du kører galt, hvilket man skal tage ganske seriøst, da det hurtigt kan løbe op i mange hundrede tusinde kroner, som jeg tænker dine forældre kommer til at hænge på.

• #2   17. dec 2019 henrik j
    hvad hvis knallerten er lovlig og jeg overholder alle love?

og hva hvis jeg overholder alle love undtagen fartloven?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #3   17. dec 2019 hvordan kender du loven når du ikke har været til undervisning

du får for kørsel uden kørekort og div fejl og nok udsat kørekortet og dine forældre får nok også en hilsen

• #4   17. dec 2019 Fartloven?
    Jeg tror du skal smutte tilbage på skolebænken min lille ven, og så vent med at begive dig ud i trafikken på scooter, før du har modtaget den obligatoriske undervisning i færdselsloven.

hvad hvis knallerten er lovlig og jeg overholder alle love? Så vil du og dine forældre stadig have et kæmpe økonomisk problem, hvis en person træder ud foran dig når du kommer kørende.

profilbillede
  • #6   17. dec 2019 victor køb dig en billige el-cykel den kommer du ikke til skade på .

• #7   17. dec 2019 hvad hvis knallerten er lovlig og jeg overholder alle love? I og med at du sætter dig op på scooteren og kører på offentlig vej, så har du jo allerede brudt loven, så det er jo en umulighed at overholde alle love, det kan du vel godt forstå? Eller hvad?

• #8   19. dec 2019 Og så er der folk der vil have alderen endnu længere ned. Vi har lige fået min nevø hjem og bo og han tror allerede at det er okay at få en scooter at køre i skole på. Han vil jo køre forsigtigt og der er alligevel kun 1.5 år til han kan få et kørekort så det kan jo være ligemeget? Nej det er problemet med at sænke alderen. Det sænker også alderen for hvornår børnene begynder at interessere sig for at køre på sådan en

• #9   19. dec 2019 #8 Det tror jeg ikke påvirker noget.
    Enten vil man køre knallert som 12årig, eller også vil man ikke.
    Tror jeg ikke loven ændrer på.
    Men man burde i stedet kigge til tyskland og se på deres lovgivning.

• Carlos C
    Carlos C Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 1 Svar: 2
    #10   12. jan 2020 Det sænker også alderen for hvornår børnene begynder at interessere sig for at køre på sådan

Kommentér på:
straf for at mindreårig køre på scooter (måske tunet)

Annonce