{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Stor ros {{forumTopicSubject}}

Jeg har været her i et stykke tid nu og er virkelig glad for den hjælp i giver mig man mærker tydeligt at i brænder for det i leger med og at i svare med den bedste viden i har

Jeg har været på Facebook hvor jeg er blevet kaldt spasser og andre ord som skuffer mig og jeg har flere gange fået svaret at jeg ikke skal pille ved noget som jeg ikke har forstand men man lære jo af sine fejl så hvorfor stoppe et projekt og lade en anden gøre det

Så ros jer selv for at i hjælper på en moden og erfaren måde som gavner de folk der gerne vil lære at skrue i scooter/knallert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor ros
  • #1   31. jul 2019 Facebook er også for stort. Her på siden er det gerne de samme der kommer til tasterne når der skal hjælpes og når først en har svaret så plejer det ikke at være sådan at andre uvidende eller uforskammede begynder at blande sig.

  • #3   1. aug 2019 Tro mig når jeg siger at sådan var det også herinde for år tilbage i stor grad, Men der har ændret sig så småt som størstedelen er rykket over på andre fora på facebook.

  • #4   1. aug 2019 #1
    Ja det har jeg bemærket at det tit er de samme som svare og som regel er der ikke nogen der blander sig og det er ret fedt

    #2

    Den ene gruppe er scooter markedet og den anden er Hjælp til: scooter og knallerter

    Når jeg stiller spørgsmål er jeg tit i tvivl eller helt uden ideer om hvad fejlen er jeg kan godt lufte mine tanker men holder ikke fast på at det er det

    #3
    Det er jo godt at det har ændret sig til det positive


  • #6   1. aug 2019 Det kan desværre også findes sådan nogen typer her inde der kan nedgøre andre meget , og så meget at mange ikke tør oprette nogen emner fordi de lige netop er bange for blive behandlet på den måde du er belevet det på facebook , og det værste af alt er dæleme at det er voksne personer som opfør sig som små forkælet unger der mener og tror de ved alt om scooter og hver en person her inde... men nok om det ....

    Jeg har stor respekt til dig som har lavet denne emne smiley fedt gjort af dig


  • #7   2. aug 2019 #6

    De er alle steder på nettet i div forums ja og FB men jeg synes bare ikke jeg har mødt dem her så tror ikke at de fylder så meget at de skader

    Hedder det så ikke børn i en voksen krop smiley

    Grunden til at jeg oprettede tråden var for at vise min taknemlighed over for den hjælp jeg får her inde


Kommentér på:
Stor ros

Annonce