{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemme scootere ind
  • #1   14. maj 2018 Jep

  • #2   14. maj 2018 desværre ja ?? det har snart tage 4 dage at få stemt min aerox ind.

  • #3   14. maj 2018 Ja det er vildt nok. Scootergalleri plejede da ellers at være mega aktivt, men det er godt nok også at par år siden jeg har været herinde sidst smiley

    Min har selv stået i 7 dage nu smiley


  • #4   14. maj 2018 samme her ?? der var noget mere gang i den for 6-8 år siden.

  • #5   14. maj 2018 Haha ja, scootere er vidst gået lidt af mode xD Selvom jeg da godt nok synes at det flyder med dem på Facebook. Måske folk og de yngre bare bruger facebook i stedet. Min første konto er alligevel 12 år herinde smiley

  • #6   14. maj 2018 jeg tror diverse knallert sider / forum på fb har taget over ??

  • #7   14. maj 2018 Nej da det var rigtig populære her inde var 2003 og 2015 synes jeg nu har alle dem som havde scootere både bane og værdags de er jo blevet ældre

  • #9   14. maj 2018 På motorcykelgalleri går det seriøst hurtig.

    Men jeg er selv rimelig dårlig til at kigge afventendr gallerier igennem.

    Tit er det altså også en skuffelse, de fleste er beskidte misliholdte knallerter med kun 5 dårlige billeder, minimal beskrivelse og så står der at planen er at lave maskinen i stand.
    Det et da kedeligt at sidde og stemme folks vrag ind.

    Når jeg ser noget på forsiden, der ser godt ud, så er jeg til gengæld hurtig til at stemme ind.
    Eller give en høj hvis den er stemt ind allerede.

    Jeg er selv typen der har en maskine i månedsvis, fixer vasker styler og tuner den og tager 100-200 billeder inden jeg opretter.

    Men det er godt nok nogen uger siden jeg sidst zappede gennem alle de afventende gallerier.
    Det gør jeg sgu lige smiley

    Sorry jeg er så sløv til det normalt


  • #10   14. maj 2018 Haha ja okay, det undrede mig jo bare lidt da der engang var sygt meget aktivitet herinde. Som sagt har jeg ikke selv været herinde i et godt stykke tid, og husker det bare som et "must-go-to" for scootere smiley

    Det er sgu nok fordi at mange af de "gamle" er gået over til MC og bil i stedet smiley

    Kan også sagten forstå man vil gøre den flot før man smider den ind, men jeg har fx. købt mig en PMX som bare skal bruges til hverdags brug, og pengene kommer fra en S.U så det er ikke fordi der er meget at gøre med, så min bliver også sådan en "over time" scooter smiley

    Jeg kan da dog også konstatere at en del af scooterene der bliver oprettet, har meget lidt tekst om maskinen, og grunden til de så self. ikke er stemt ind endnu er fordi at de har fået mange Afvise point.

    Denne her tråd var også lidt for lige at stikke en føler i vejret for at høre om SG bare ikke er som det har været mht. aktivitet smiley


  • #11   14. maj 2018 Ku også godt finde på at oprette et vrag smiley

    Hvis jeg f.eks. havde købt den lovlige 4 takt jeg ledte efter hele vinteren, så havde jeg bare taget en 40 gode billeder af den og oprettet den som "pak æsel"
    Og så fixet hen af vejen og lagt nye billeder.

    Ja mange fra de gamle scooter dage er her nok videre til bil og mc.

    Man ka heller ikke købe aprilia sonic gilera piaggio osv. Ret mange steder efterhånden. Og de fleste har smartphones idag, så der er masser af underholdning også selvom man ikke har knallert, så der er nok bare ikke så mange scooterhoveder som der plejede at være.

    De fleste man ser på vejene idag er også enten lovlige eller stjålet, man ser ikke så mange køre rundt længere som man gjorde førhen.

    Nå ja men så kan vi måske få lidt fred for politiet en dag, nu vi ikke er så mange længere
    Always look on the bright side smiley


  • #12   14. maj 2018 Dengang jeg var i 16 års alderen, der havde alle drenge i årgangen ubetinget en scooter, gerne tunet og med en masse Brian gejl. Samme med mine 2 og 4 år ældre brødre da de var i den alder.

    Jeg er 23 idag, det er yderst sjældent jeg ser unge på scooter, endnu mere sjælden at man ser en drenge flok på en gang Brian scootere.

    Dengang jeg var “ung” var de overalt.


  • #13   14. maj 2018 det er jo aktiviteten herinde der er på 5-10% af hvad den var engang, og ja jeg er selv dårlig til og tjekke om der er nye der skal stemmes ind, men nu fik hele striben næsten 10 velkomst point herfra, om det så hjælper på min egen maskine jeg lige har oprettet kan vi jo se hvor kort tid den kan komme ind på smiley

  • #14   14. maj 2018 Under 10 min tog det smiley

    Arr den var måske os lidt heldig, da jeg tror det ser ud til hjælpe-administrator kan få maskiner ind ved 1 tryk nu hmm, vi fik "kun" 10 point og gøre godt med da jeg var det i gamle dage hehe smiley


  • #15   14. maj 2018 Ja det gik stærkt smiley Den var dog også fed smiley Fattede ikke lige om min mobil egentlig opfangede at den skylle trykke velkommen, den har sit eget liv smiley Min er også røget igennem, så nu må jeg lige puljen igennem også. Men ja der er da lidt synd at aktiviteten ikke er på sit højeste, men så er der også lidt mere kontakt, medlemmerne imellem smiley og ikke så meget "spam" eller hvad man kan kalde det smiley

  • #16   15. maj 2018 Desværre er alle gået til facebook.. Det en skam, kunne ellers godt li at være her på SG da det var aktivt.. smiley

  • #17   15. maj 2018 Haha, ja det er lidt en skam smiley Men dog er SG så nok blevet et lidt mere erfarent sted omkring scootere, da der ikke er nær så mange som den gang, som kunne stille spørgsmål dagen lang om dit og dat smiley

  • #18   15. maj 2018 Ja og havde man problemer kunne man hurtig lave et opslag og 10 min efter var der brugbar svar smiley
    I dag kan der godt gå 5 dage og tit får man slet ikke svar.. Det sku en skam..


  • #20   15. maj 2018 Ja søgefunktionen er nu meget god, desværre er det sådan med de fleste søgefunktioner at staver man forkert, eller bruger det forkerte søgeord, så finder den ikke noget, men man kan dog søge på ex. scootergalleri via google ved at skrive site: www.scootergalleri.dk "søgeord" dog uden gåseøjnene, så fx: site: www.scootergalleri.dk kobling og så søger den på ordet kobling på scootergalleri, igennem google smiley

  • #21   18. maj 2018 det jo klart når folk ik kan finde ud af at køre og bliver taget af politiet, så der ik mange scooter at smide op

  • #22   18. maj 2018 Haha, waaaaat

Kommentér på:
Stemme scootere ind

Annonce