{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Fed start på ugen {{forumTopicSubject}}

Hehe jeg stod hjemme igår med mit jog as projekt, og fik endelig bestilt styrtappe hjem til min gearing så jeg kunne få den monteret...

Finder så ud af at gevindet er færdigt i et af hullerne til boltene i gearingsdækslet.
Jeg prøver at skære nyt gevind, det virker ikke. Jeg prøver at lave noget fusk med stål epoxy... ingen success.
Jeg beslutter mig for at bore hele vejen igennem, ud på den anden side ved bremsearmen så jeg kan sætte en møtrik på den anden side. Fedt! Det virkede.
Hvad jeg selvfølgelig ikke tænker over i mit desperate forsøg er at der er kommet 500 metal spånner ned i mit gearingleje, som er et blindt leje som kræver en indvendig lejeaftrækker. Fuck!
Jeg er så uheldig ikke at have en lejeaftrækker, så jeg leder efter en metode til at få det blinde leje ud, og finder en video på youtube hvor han viser at man kan banke vådt toiletpapir ned i midten af lejet, og på den måde tvinge det ud... Det går den næste 1 1/2 time på uden success...
Anyways det ender med at jeg bestiller en lejeaftrækker til 550 kr og et gearleje...

Fed start på ugen, spildt 600 kr når jeg bare kunne have lagt en klud ned på lejet...

Men igen, har jeg jo så fået 3 ting ud af det...

Nyt leje i gearingen (som i forvejen var næsten nyt)
Læring (Tænk før du gør noget som helst)
Og en lejeaftrækker (Så har jeg den til en anden gang)

Nå men håber i får en fortsat god uge haha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed start på ugen
Kommentér på:
Fed start på ugen

Annonce