{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Scooterværksted/reservedele KBH MANGLER VI? {{forumTopicSubject}}

Syns nogen af jer vi mangler en shop som feks Speedline Og kgi her i københavn??..

Et sted hvor du kan få alt .. Både original og uorginal som kgi og speedline.. Salg af nye scootere Gilera pgo yamaha aprilia vi har jo intet tilbage i kbh mere.

ved godt vi har msp tuning.. Men så gode er de bare ikke..
de mangler altid halvdelen af reservedelene.. Og har faktisk ikke den store viden og ved næsten aldrig hvilken dele der skal bruges :)....

Så hvad siger i andre?? mangler vi den perfekte shop i kbh.. med rullefelt værksted shop webshop indstilling.. gratis afhentning af scootere og måske os gratis levering smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooterværksted/reservedele KBH MANGLER VI?
  • #1   2. jul 2016 Hvis man skal ha sådan noget op at køre i Kbh så skal man fandme af med mange penge det første års tid og derefter så går der vel et par år før gælden er betalt af og så kan det måske være at man tjener penge, eller er det bankeråt det afhænger af hvor mange knallerter der er i området, hvor mange der køber tun osv hvor mange der vil ha rullet der knallert, osv osv, men det lyder fa-me som en god ide (hvis det kan løbe rundt) man skal jo konkurrere med speedline og Msp ang priser osv smiley

• #2   2. jul 2016 arrhh du ved vidst ikke helt hvad du snakker du om :)) ..

du tager dybt fejl i dine 3 punkter.. pris er intet problem af konkurrer de er skam dyre nok i forvejen for arbejde som tager 30 min :)) hahahaha smiley

• mads R
    mads R Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #3   2. jul 2016 ligger msp ikke i københavn mere?

• #4   2. jul 2016 MSP ligger i Ishøj i industrien.
    Tidligere lå de i Tåstrup ud til Roskildevej/Københavnsvej

Jeg har det blandet med MSP.

De mekanikere, som jeg har mødt, ved de vidste ikke ret meget.
    Det er jo ofte er unge mennesker, uden teknisk baggrund.

Ja, man kan få lavet en masse ting hos dem, men hvor længe holder det og til hvilken pris?
    De har jo også husleje, strøm, lønninger, sygedage, feriepenge osv, som skal dækkes ind.
    Jeg ville nok hellere vælge www.knallertbiksen.dk i 2670 Greve.
    Han er uddannet "småmotors mekaniker" i den butik, som han nu har købt af sin tidligere mester.

Det er altså røv dyrt at starte en forretning op, med en dyr adresse i Kbh området.
    Uanset hvor du placerer butikken, så vil huslejen være halvdyr, for du SKAL ligge et sted, hvor du kan støje lidt, samtidig med at du skal have plads til et opvarmet lager, en butik og et værksted med minimum en enkelt MC lift.
    Man skal jo konkurrere med internetbutikkerne, som kan placere sig selv i en ombygget lade, midt ude i ingenting, i Jylland.

Det er ikke en nem branche.
    Præcis lige som computerdele branchen.

• #5   2. jul 2016 du har fat i de rigtige ting tommy.. men alt det du nævner er tænkt igemmen!.. nu må vi se har solgt min anden biks med overskud så nu skal jeg tænke og tænke... derfor jeg begyndt med scootere igen.. fordi det altså noget jeg bare kan som de fleste mennesker ikke kan.. det sku svært..
    er du computerman?

• #6   3. jul 2016 Ja, jeg er rimelig godt inde i computere.
    Og nej, hvis du har en PC biks, så er jeg ikke interesseret i at købe den.
    Jeg arbejder 7-15 i hverdagene og ikke en skid mere.

• #7   19. sep 2016 Hvis du endelig vil have gang i det og succes med det, ville et " låneværksted/GørDetSelv-Værksted " oven i være en rigtig go ting. Stil lifte og værktøj til rådighed for en bestemt pris i timen. Så kan folk selv få lov at rode med det hvis de vil. Evt. for folk som ikke har stedet eller værktøjet til det. Der kommer stadig lige mange som vil have lavet det af jer, da det er den gruppe som ikke selv piller ved den slags. Blot et tip. Det ville give liv i biksen og få den til at se attraktiv ud.

• #8   19. sep 2016 NHP.
    Timelejeprisen ville blive for høj, da der ryger miljøafgifter osv oven i.
    Og det ville være 100? sæsonpræget.
    Alle de som kan skrue selv, de gør der derhjemme selv.

Kommentér på:
Scooterværksted/reservedele KBH MANGLER VI?

Annonce