{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fotovogn
  • #1   24. feb 2015 Hvordan skulle de sende bøden til dig, den tager vel et billed forfra, din plade sider bagved hvis du overhoved har en på smiley

• #2   24. feb 2015 Hvordan vil de kunnet se din nrplade når du køre på scooter? Nrpladen sidder bagpå.

• #5   24. feb 2015 De har videokamera i forruden som man kan være uheldig er / bliver aktiveret.

Derved kan de knytte optagelser af nummerpladen til optagelser af fart og billede af førers ansigt.

Det med at konfiskere køretøjet sker KUN VED TUNING
    Det kræver desuden at det er beviseligt at den var konstruktivt ændret.
    Det er det ikke ud fra et billede, heller ikke selvom du kører 150 km/t.
    Du kan være blevet trukket af en bil el. lign.

• #6   24. feb 2015 sådan så hvis jeg får bøden så kan jeg godt forsat køre på den uden frygt for at de tager den hvis jeg bliver stoppet?

• #7   24. feb 2015 Hvis de ikke havde den der nye "trefod" stående, så mener jeg kun de måler i 1 retning.
    Du skulle altså være gået fri.
    Medmindre de havde den der nye trefod stående..

• #8   24. feb 2015 Ja

Såfremt du ikke bliver straffet for at have ført en konstruktivt ændret knallert.
    Hvis de sigter dig for det og du vedkender/betaler, så har du fået gult kort

Men ikke før.

Og sigter de dig, så skal du bare lade være at betale, dukke op i retten når det bliver den tid, og sige "jeg kan ikke huske hvad der skete den dag"

bum og du er frikendt.

• #9   24. feb 2015 Selvølgelig ikke frikendt for hastighedsoverskridelse.

Men beskaffenheden af dit køretøj kan man ikke afgøre ud fra den målte fart.
    Ikke i retsøjemed.
    Der er nok ikke nogen der er i tvivl om den er ulovlig. Uanset om du så holder stille med motoren slukket smiley

• #10   24. feb 2015 okay så kan jeg være lidt mere rolig tusind tak for de gode svar max

• #11   24. feb 2015 Hva jeg har læst kan de nye fotovogne tage billeder begge veje.
    Ved at med de gamle skrev politibetjenten nr pladen ned på f. Eks motorcykler.

Ellers kunne man jo bare købe en MC og kører for hurtig indtil med bliver stoppet:)

• #12   24. feb 2015 fotovognene kan optage begge retninger, men kun måle en retning smiley

trefoden kan måle i to retninger, men kun tage billeder i en smiley

Rådet for sikker trafik er nogen fucking idioter

• #13   24. feb 2015 Max du har da fuldstændig ret,
    "rådet for sikker trafik" er vist noget der ligner DK's største joke, skrapt efterfulgt af de "fine" ubrugelige IC4 tog osv. smiley

• #14   24. feb 2015 Årrh ja de er dejlige... lige pt. afdrager jeg på en bøde for at køre 68 km/t i bil i en 50 km/t zone (eller var det 40?..) anyway en km stærkere så havde jeg fået et klip smiley

De kan tage billeder begge veje, og kan kun give for manglende hjelm (ved motorcykler og knallerter) og så fart (mener der er andre små ting)

Men du skal ikke regne med at du får for den er tunet smiley

Er der ikke nr. plade på kan du grine af de har fået en lang næse smiley

Kommentér på:
fotovogn

Annonce