{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Når man skal købe scooter brugt? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har efterhånden fundet ud af, at jeg simplethen er nødt til at have en scooter, til at komme ud på landet.. Men jeg skal kun bruge den i max 2 år, og behøver ikke noget fancy, bare den kan køre ordentligt og er billig. Derfor skal jeg jo vel have en brugt. Men jeg aner intet om scootere overhovedet, så hvad skal man være obs på når man køber brugt? De kunne snyde mig på det groveste, og jeg ville ikke ane det. Jeg kender ikke lige nogen der har forstand på det, som jeg syntes jeg ville tage med ud og kigge.. smiley

Desuden, jeg skal have kørekort snarest muligt, men kan jo kun få til en der køre 30 km/t, er der ikke nogle begrænsinger man kan fjerne, så det kan gå lidt hurtigere? Jeg kunne jo cykle 30 km/t...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man skal købe scooter brugt?
  • #1   27. sep 2014 du kan fjerne begrænsninger i motoren så vil de fleste scooter køre omkring 60 kmt. smiley

• #2   27. sep 2014 hvis du skal have noget der holder og med en go motor så er det helt klart hiper 2. smiley det er min mening smiley

• #3   27. sep 2014 Jeg har en hiper-2 motor på min NRG som jeg sælger smiley

Prisen er 4900, men ved ikke om du vil smide de penge for en scooter?

Den er fra 2012 og starter og kører altid

• #4   27. sep 2014 Får snart en speedfight 2 til salg...kan lige give dig et praj hvis det har interesse. Pt. står den skilt ad, men bliver malet og samlet før salg.

• #5   27. sep 2014 Du er velkommen til at skrive til mig ed hvad du vil give og hvor du bor så skal jeg nok hjælpe dig smiley

• #6   27. sep 2014 Overvej noget gilera stalker, piaggio nrg, det rigtig gode motore:).

Ellers kender vi alle vel den trofaste fz50, de kører rigtigt godt, og en lille knallert hvilket jo nok et en fordel når du er en pige:), dog ikke med elstart osv:).

• #7   28. sep 2014 Hvis det skal være en knallert, Fz50 eller en maxi
    Hvis det skal være en scooter, Stalker, Nrg, Zip, typhoon
    Bare noget med en hiper2 motor på, Som sidder på langt de fleste gilera og piaggio scootere smiley

• #8   28. sep 2014 Men vær opmærksom på om den ex. rasler, larmer unødigt fra motoren, hvis den lyder sund osv. er det bare at købe den! og ang. Kilometerstand på en Hiper2 motor kan de snildt på 20-30 tusinde før de dør, så hvis den har gået 10-15 som mange af dem har kan de snildt gå det igen smiley

• #9   28. sep 2014 20-30?
    Jeg har mine 20 år med 2hjulere set utal der har gået 70 000 km.
    Km har ik en
    Skid at sige, mere om
    Den er forskruet .
    Pt har jeg pgo Big max, haft den i 6 år kører selv på den . Har både bil og cabriolet bil men kører på scooteren årligt 10-12000 km.
    Da jeg fik den 1 år gammel, og nu på 73000 km og trækker ik så godt mere men ingen rust eller ridser .
    Stadig samme cylinder men fået 5-7
    Gange ruller og måske 5 gange nyt tændrør og olie . Og nye
    Dæk samt udstødning igennem 700000 km.
    Uanset mærke de kører uafbrudt bare de ik bliver skruet i

• #10   28. sep 2014 Det var også bare for at sige de snildt kan gå det smiley

Kommentér på:
Når man skal købe scooter brugt?

Annonce