{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

En mærkelig køber {{forumTopicSubject}}

Har fået henvendelse fra en fyr som vil bytte sin smx med en sr50 lc dd som jeg har sat til 2300 kr + han vil give 2000 oveni. smiley

Ved siden af har han også skrevet at han også gerne vil give prisen på 2300 istedet, men han kan ikke hente. Han er dog klar til og overføre penge med det samme (han har spurgt mange gange efter oplysninger til og overføre penge til mig)
Og han har så også sagt om jeg ikke kunne sende den med fragtmand til ham, så ville han give 3000-3100 kr. Alt ialt ville jeg selv kunne få den leveret for 200 kroner (50 km herfra) men det hele lyder bare så suspekt, synes jeg.
Han spørger HELE tiden efter kontooplysninger og så vil han overføre med det samme.

Har spurgt om hvorfor han ikke tager fra Roskilde til Hovedbanen, fra Hovedbanen og til Hillerød, og tager de 30 min med tog fra Hillerød og her til med tog. Han siger at han ikke kan da han er igang med og afsone sin dom. Han siger så også at knallerten skal leveres til et hospital.

Selvfølgelig vil jeg sælge og alt det der, men måden der handles på virker bare alt for mærkelig, for mit vedkommende.

Hvad havde du gjort? smiley


Han siger at han før har handlet 2 scootere med mig før, en gilera runner og en aprilia area eller sådan noget. Har kun ejet sådan 1 aprilia ÉN gang, og byttede den til en der bor ikke så langt fra mig. Han siger at han i hvert fald har købt af en før som også boede i samme by, og det var de 2 maskiner han havde købt osv...

Husker ikke og have sendt med fragtmand til ham før, som han siger at jeg ellers har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En mærkelig køber
Kommentér på:
En mærkelig køber

Annonce