{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.528 visninger | Oprettet:

MC uden plader {{forumTopicSubject}}

Har kigget på en motorcykel som jeg er blevet forelsket i:D men har tænkt mig t køre uden plader da jeg ikke har motorcykel køre kort men kun kørekort til bil. Hvad kan politiet gøre andet end at gi mig bøde vis de en dag stopper mig? Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC uden plader
  • #1   22. mar 2014 Kommer sgu også meget an på hvordan du køre, og hvad humør de er i, og hvis du fisker en nogenlunde "fornuftig" forklaring frem til dem, og de er glade, så kan det være du bare slipper med en bøde smiley

• #2   22. mar 2014 Afhænger af om der er betalt afgift, om du omregistrerer den, forsikrer og syner den.

Bøde på 1500-5000 første gang afhængig af motorcykelkategori og om du nogen sinde har modtaget undervisning o.lign.
    De kan ikke tage den fra dig.
    Men du må naturligvis ikke køre videre smiley

• #5   22. mar 2014 jeg mener nu er 7000 kr uden mc kort og da du var ikke ærlig overfor
    forsikrer og netop vil du bilver polti anmeld,og hvis du kører mc på cykkel vej
    2500 så det bilver let lang over 10.000 i bøde og en kilp på din bilkort..

fordi du har bilkort kend du godt trafikken reglerne derfor klip

• #6   22. mar 2014 Du får en bøde for og køre noget du ikke har erhvervet kørekort til. Så får du en bøde for og køre uden forsikring. Endnu en bøde for og køre uden plader. Så bliv ikke sur når han tømmer bødehæftet i snotten på dig for det bli'r sku en dyr omgang.

• #7   22. mar 2014 Skulle du endelig gøre det aligevel trods advarsler så på med plade og forsikring så er risiko for at blive stoppet ikke så stor, en mc uden plade bliver stoppet med det samme de ser den.
    Jeg vil tro at bøden uden kort er det samme som at køre 45 uden kort, 7000kr

Kommentér på:
MC uden plader

Annonce