{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
141 visninger | Oprettet:

Valencia CF - Nøglespillere og fans? {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg har en lille opgave jeg skal lave, og skal derfor bruge lidt info om Valencias nøglespillere og fans. Med det mener jeg, deres vigtigste spillere osv, og ang. fans tænker jeg fanklubber, sange osv?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valencia CF - Nøglespillere og fans?
  • #1   2. feb 2014 Bruger de olie eller benzin?

• #2   2. feb 2014 Gud hvor er du dog sjov!
    Lad os da alle grine over din virkelig velpassene kommentar til mit emne! Hvis du er så dum som du udgiver dig for, skal jeg lige minde dig om at dette emne er Off-topic, ergo har det ikke nødvendigvis en relevans til scootere.

• #3   2. feb 2014 Cool story bro, tell it agian smiley

Måske er dette forum uanset om det er offtopic eller ej, det forkerte at spørge i..
    Der må da findes utallige både danske og udenlandske sider på facebook der har brugere med til større ekspertise inden for fodbolden end her smiley

• #4   2. feb 2014 Fortæller den gerne igen, det er jo klart tydeligt at du er udviklingshæmmet.
    Her:
    Gud hvor er du dog sjov!
    Lad os da alle grine over din virkelig velpassene kommentar til mit emne! Hvis du er så dum som du udgiver dig for, skal jeg lige minde dig om at dette emne er Off-topic, ergo har det ikke nødvendigvis en relevans til scootere.

Hvis ikke det var nok anden gang, må du sige til.

Desuden er der nok en del mennesker på dette forum, udover dig naturligvis, som ville kunne hjælpe mig.

• #5   2. feb 2014 Du er simpelthen et fjols, du læser ikke engang hvad jeg skriver i min mere seriøse kommentar smiley
    Siger IKKE at du ikke kan finde folk her inde, blot at du måske ville ha mere held på en side på facebook der specifikt omhandler fodbold og ikke motor roderi.. smiley
    Udviklingshæmmet simpelthen, hårde ord Mads, du er vild nok jo, en rigtig badass smiley

Kommentér på:
Valencia CF - Nøglespillere og fans?

Annonce