{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik lov og stjæle idag
  • #1   4. nov 2013 En ting er helt sikkert da.. Den er fandme grim! smiley

• #2   4. nov 2013 Tror ikke den er lavet til og vinde skønheds konkurrencer smiley

• #3   4. nov 2013 Nej det tror jeg squ heller ikke.. Men det er skisme en god handel du fik lavet der smiley

• #4   4. nov 2013 Desværre har jeg bare ikke krog på bilen, så det var ikke bare og sætte traileren på, og så afsted til Albertslund. Næ nej, jeg skulle køre bilen til Hillerød, købe et 24 timers kort, sidde 1 time i tog og 10 minutter fra Albertslund og ud til adressen, og så skulle jeg ind over Vesterbro og have mig en pizza, og så en 3 timer lang tur hjem, fordi motoren er så sløv, haha. Var helt nede på 30 kmt op af bakken (det en 45er) og der er simpelthen bare intet træk i motoren, haha.

Tror næsten jeg må få cuttet blindrøret så jeg får lidt mere træk, eller prøver med lidt lettere ruller. Noget skal der i hvert fald gøres, haha. Tror næsten at det kan skræmme en eventuelt køber væk smiley

• #5   4. nov 2013 haha.. lyder som en træls tur smiley

• #6   4. nov 2013 Turen er 60 km HVIS man benytter motorvej. Men det gør man jo ikke på en scooter smiley

Så ja, med det vejr vi har haft idag så var turen sku ikke lige noget og råbe hurra for. Men til prisen så måtte jeg skynde mig, eftersom en anden tidligere på ugen ikke overholdte sin aftale, da han sagde at han lovede og holde den til mig. Dagen inden jeg skulle hente den siger han så at en anden har hentet den. Men han fik så 500 kroner mere end hvad han havde sat den til, så det vel på en måde forståeligt.

• #7   4. nov 2013 Ja det er god nok noget lorte vejr..

• #9   4. nov 2013 Dr Big

Ham jeg købte den af har været ejer på den fra da den forlod butikken. Hans navn stod på registreringsattesten, købskvitteringen, servicehæftet osv...

Så jeg er skam ikke urolig smiley

• #11   4. nov 2013 Dr Big

Vedkommende skal flytte til Malmø og hans far fortalte at jo billigere han satte den, jo hurtigere røg den afsted. smiley

• #13   4. nov 2013 Der var andre som ventede på og købe den ja, men nu havde han indgået en aftale med mig jo smiley

Det med ikke og have krog på bilen er trættende.Måtte afsted omkring 16:00 tiden, og så med toget fra Hillerød og til Albertslund (lidt over 1 time) og så derfra og ud til adressen på 15 minutter ca. Så tog jeg ind på Vesterbro som også tog sin tid, og så spiste jeg mig en pizza. Og så var jeg hjemme ved 22:00 tiden, og så tog jeg toget tilbage til Hillerød 22:48, og så var jeg hjemme 23:45.

Lang tid og bruge på og hente en scooter, bare fordi man ikke har krog på bilen, haha. Men det jo hvad jeg må gøre hvis jeg ønsker og handle hurtigt smiley

• #15   4. nov 2013 Tjah smiley

Kommentér på:
Fik lov og stjæle idag

Annonce