{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Næsten smidt af ud af galleriet, Hvor er reglerne? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev for en uge siden, først advaret og fik der efter frosset min konto i en uge af en hjælpe administrator fordi jeg gjorde indsigelser. Min advarsel kom fordi han først mente at jeg postede salgs annoncer i forum (også selv om første linje i posten lød "dette er ikke en salgs annonce" og der efter mente at min Bytte annonce på marked ikke hørte til på scootergalleriet. Med frysningen af min konto, fik jeg besked på at rette mig ind efter reglerne, eller blive smidt permanent ud. (skriver ikke her, hvad jeg ville bytte til en scooter, da jeg nok bare ender med ballade igen.) Men nu hvor jeg endelig kan komme ind igen, kan jeg se, at der findes massere af annoncer på marked, der lige som min, søger at bytte "noget andet motorkøretøj" til en scooter. Så jeg spørg bare, hvor findes reglerne for annoncering på marked, og er de så "løse" at det er op til den enkelte hjælpe administrator's humør at at beslutte hvad der er relevant og hvad der ikke er... Scootergallerier er trods alt en side jeg/betaler for at bruge, så bør der sku også være rette/rene og ens regler for alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsten smidt af ud af galleriet, Hvor er reglerne?
  • #1   2. okt 2013 ok

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #2   2. okt 2013 Reglerne finder du her:

http://www.scootergalleri.dk/brugerbetingelser

Og reglerne er skam ens for alle.

• Reject ™

#4   2. okt 2013 Oscar, Det er ikke pænt at lyve, du er ikke blevet frosset et par gange kan jeg da se. smiley

At betale for ydelserne er én ting, at overholde gældende regler er en anden, som skrevet tidligere, reglerne gælder for alle, og det giver ikke særbehandling at betale for VIP.

• #5   2. okt 2013 >>Reject>> At min indsigelse i forum, ikke var så høfligt formuleret tilstår jeg gerne. Og at den form for udtagelser kan medføre en straf forstår jeg også godt, da jeg jo i det tilfælde overtrådte reglerne om godt tone i forum. Men i kan ikke påstå at reglerne er ens for alle.... Jeg fik en advarsel for min bytteannonce mindre en et par minutter efter den blev lagt op, og hvis du kikker omkring på marked, finder der masser af både nye og gamle annoncer der sælger/søger og bytter både MC'er, pitbiks, diverse former for hifi, værktøj osv der intet har med scootere at gøre... Så jeg mener bare at i bør være konsekvente med KUN scootere/scooter-ting på markede, hvis det skal være sådan.

• #6   2. okt 2013 Tjaa.. Jeg er en gang blevet frosset, med begrundelse at der ikke må oprette en speedway cykel på siden.. Det os helt fair, men når jeg ikke har oprettet en speedway cykel synes jeg ligesom ikke det var helt fair længere..

Godt nok er der regler herinde, meeeen har oplevet et par gange at hjælpe administatore måske ikke altid har sat sig helt ind i tingene. En eller to af dem burde selv være frosset og smidt ud.

Men DET kommer aldrig til og ske. For er enig med Reject om VIP ikke skal give en særregler. Men det mener jeg så heller ikke at man skal have når der står hjælpe-administaror, men hvem skal håndhæve reglerne overfor dem??

Ikke for og være efter dig spevifikt Reject, men nogen af dine "koleger" burde være smidt ud for længe længe siden, eller i det mindste frataget sin ret til og være Hjælpe-Administrator.

• Reject ™

#7   2. okt 2013 Casper C, Det er ikke for at være uhøflig at mit svar bliver meget kort, men min søn er netop faldet i søvn på min arm, så at skrive er besværligt.

Det sker der er annoncer vi overser, der sker trods alt en del herinde, og vi har ingen mulighed for at være overalt, desværre.

• #8   2. okt 2013 Casper var det en scooter du prøvede og bytte med andre ting eller hvordan

• #9   2. okt 2013 Capser; det har også meget med den ting, som man gerne vil bytte. Nu ved jeg ikke hvad det var, men lad os sige det er en sofa. Så er det klart at det ikke tager lang tid, som hvis det f.eks var en cylinder til en 125 ccm crosser smiley

• #10   2. okt 2013 Kender problemet reject... Har selv en gut på 8 mdr liggende på sofaen ved siden af. Og til jer andre... Det var en Dino Go-kart jeg forsøgte at bytte til en senda r eller smx

• Reject ™

#11   2. okt 2013 Casper C, Det er ikke altid nemt med de små, selvom min er netop blevet 2, så ynder han stadigt at falde i søvn på sin gamle far. smiley

Han er dog oppe igen, og jeg kan nu benytte begge hænder til at skrive med, som skrevet, det er ikke alt vi fanger, der er ikke hjælpe admins online hele tiden, selvom vi gør vores bedste for at holde markedet og forum seriøst.

Jeg er ked af du har fået sådan en negativ opfattelse af os.

• #12   2. okt 2013 Nu bliver du sikkert smidt ud smiley

• #14   2. okt 2013 mmmmmmh.. patter..... smiley

Kommentér på:
Næsten smidt af ud af galleriet, Hvor er reglerne?

Annonce