{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.786 visninger | Oprettet:

Ekstra køretimer snyd! {{forumTopicSubject}}

Hej, har taget mit kørekort et helt forkert sted.
Først har jeg modtaget den samme teori undervisning 3 gange i træk.
Efter fuldt af 12 ekstra køretimer. Som jeg ikke engang var bevist om.
Har intet fået fortalt. Heller ikke hvad en køretime koster,
Plus man normalt skulle kører 45 min. Per lektion.
Som nogen gange kun var i 25-30 min.
Imens jeg kører bilen, sidder han endda og forstyrer mig,
Ved at han snakker i mobil højlydt, på højtaler så det forstyre rigtig meget.
Har bestået alt. Og bestået køreprøven.
Men har betalt 11.500 kr
Men nu der så ekstra timer for 5400.
Har jeg krav på at betale ham pengene?
Eller kan jeg bare lade vær?
Håber i kan give mig et godt råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra køretimer snyd!
  • #1   22. sep 2013 post det på bilgalleri? smiley

• #2   22. sep 2013 Jeps.. Ta den på bilgalleri.. Men umidelbart er der jo noget der ikke hænger sammen

• #3   22. sep 2013 Hvad hænger ikke sammen? Okay.
    Ja må da prøves .

• #4   22. sep 2013 Det er vel fair nok, hvis du har modtaget 12 ekstra køretimer..

• #5   23. sep 2013
    Du har jo selv kørt alle køretimerne...

Så selvfølgelig var du bevidst om det?

Tror du kørelærens tid og bil er gratis for dig ?

Det er sku for sent at brokke sig bagefter

Pay Up...

• #8   23. sep 2013 Yeps tag kontakt til dansk kørelærerforbund.. hvis de ikke kan gøre noget og du er ekstremt pint over det kunne du evt. føre dårlig reklame for hans skole efter du har snakket med ham om sagen og han ikke vil gøre noget ved det.

• #9   23. sep 2013 Tag evt. en af dine forældre med.. Lyder måske dumt, men jeg skal love for at nogen kørelærere er gode til at tage røven på unge der skal have kørekort. En voksen ville han ikke have så nemt ved at snyde og nemt kunne få en skider af.. Måske ville han indrømme en ting eller to. Chancen er der. prøv hvis du gider. Det er bare en mulighed.

• #10   23. sep 2013 Mener kørelæreren ikke, du er parat, må han gerne påregne dig ekstra timer.

• #11   23. sep 2013
    Uanset om han har oplyst det eller ej, er det påstand mod påstand?

Og det er ikke forbudt at bruge hjernen vel

Du vidste jo godt at du havde brugt flere timer end pakken indeholdte ikk ?

• #12   23. sep 2013 har lige snakket med min gammle kørelære i dag og jo det må de sådan set godt. da du har fået at vide hvor mange køretimer du skulle have. og da du har kørt timerne men åbenbart ikke selv har styr på hvor mange timer du har haft å er det din egeng skyld at du har fået flere

• #14   24. sep 2013 Der er sgu nogen kørelærer der udnytter hoved og røv af sådan en situation, når unge ikke er helt bevidste om hvad de får af timer af kørelæreren.. Dét er problemet, mens det andet problem er, at du ikke har spurgt ind tidligere desværre. Der er ikke rigtigt noget at gøre ved det længere, så det er vel bare at betale ud.

Da jeg tog kørekort fangede jeg ham allerede i 3 ud af de 8 ekstra køretimer jeg skulle have!! Jeg bad med det samme om min kørelektionsoversigt med hans og mine underskrifter i og flyttede køreskole med en skideballe til den lærer der ikke VILLE fodre mig det hele på få køretimer og i stedet punge mig komplet ud..

• #15   3. okt 2013 Du kan bare lade være og betale, han må ikke sende dig op til køreprøvers før du har betalt det du skylder ham, og når han ovn i købet har været sådan en nar, jeg have iværtifald ikke betalt det smiley

Kommentér på:
Ekstra køretimer snyd!

Annonce