{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

3 hjulet el scooter {{forumTopicSubject}}

jeg har denne her mini crosser t130 som lige nu køre 16 km/t og det er ikke nok smiley men har desværre ikke selv kunne finde nogen holdbare løsninger på at kunne få sådan en til at køre hurtigere og ved desuden intet om teknik, så er der noget af jer der har gode råd til hvordan den kan komme op i fart, det skal ikke være voldsomt meget mere end nu, måske 5-10 km/t hurtigere.

men der er lidt krav for det er en jeg har fået af kommunen så den skal ikke ændres alt for meget og helst kunne laves tilbage til original igen, og der skal forsat være el motor på da jeg bruger den til at køre ud og handle på i de forskellige indkøbscenter også.

http://scooter2.webgallerier.dk/galleri/558/628/471/2785867-danscooter-mini-crosser-t-130

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 hjulet el scooter
  • #1   21. aug 2013 Da det er en el scooter er det slet ikke sikkert det kan lade sig gøre..så skal man finde en helt anden større motor komplet med større batteri,gearing osv. ellers tror jeg man "brænder motoren af" + hvis det overhovedet var muligt med eksisterende komponenter bliver rækkevidden i store træk reduceret til få km...find en anden el-scooter der er hurtigere fra fabrik....min mening.

• #2   21. aug 2013 En anden gearing eller støre hjul som Mogens siger men et værksted som laver dem de har et program så de kan justere farten eller mere rpm på motoren men så køre den ikke så langt og kan risikere at over op hede men du kan jo også købe en racer model som køre 16 kmt smiley

• #4   21. aug 2013 ja det er vist ikke sådan lige til at få dem til at køre hurtigere, men havde læst to steder om nogle der fik deres til at køre lige over 20 km/t men der holdt motoren så heller ikke til det, så håbede lidt der sad en men en god ide

Kommentér på:
3 hjulet el scooter

Annonce