{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

For pokker en idiot {{forumTopicSubject}}

Noget familie af mig stod havde en scooter som havde ståe ti over 1 år på Fredensborg slot fordi den ikke kunne køre. De er så blevet advaret om at den ville blive fjernet hvis de ikke selv fandt ud af noget. De spørger så om vi vil købe den, og det vil vi da gerne.

Men registreringsattesten mangler (nyere spartan) og der medfulgte kun lås og 2 nøgler og den hvid/grønne attest.

Nå¨, da det er familie og den ikke kunne køre, så blev der ikke afregnet i kontanter med det samme, heldigvis.

Det hjalp og rense karburatoren og så sprang den igang. Men kickstarter hakker godt nok over, så der blev købt batteri til den så alt virkede og den kunne startes på elstart.

Nu står man med en knallert som man har ejet i 2-3 måneder, som ikke kan komme ud og på vejene og køre.

Personen som var ejer af den er snart 38 år og virker utrolig uintelligent, for han skal bestille en ny registreringsattest (han har været eneste ejer af den nemlig) men han siger hele tiden at hans mor skal nok få styr på det..... WTF? Det er DIG som person som skal ind og bestille en ny, hvis du er for dum til og finde ud af det via nettet. Han lyver så bl,a om at min far (det er egentlig hans knallert) har snakket ed hans mor om det og de har styr på det, og at de snakkede for en uge siden. Da jeg modtog den sms stod jeg ved siden af min far, og han havde intet hørt i flere uger.

Så tilmed er han lystløgner. Nu svarer han ikke længere på sms'erne, så egentlig står vi med en kørende knallert, som ikke har kostet andet end et batteri. Men hvor er det godt nok træs ikke og kunne tage den i brug når den starter og kører fint nu smiley

Men hvordan kan en person på snart 38 år være så dum, at han ikke selv kan tage ind og bestille en ny attest?

Ingen attest, ingen penge, og det ved han.
Og han svarer tilmed ikke længere når man ringer eller sms'er.

Hvad kan man gøre i sådan en situation? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For pokker en idiot
Kommentér på:
For pokker en idiot

Annonce