{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Alle jeres ''holdebare scooter'' {{forumTopicSubject}}

Børnene på scootergalleri påstår altid hvad de mener er de mest holdbare scootere. Men hvor henne kan de bekræfte at det faktisk er sandt hvad de siger?

Flere siger jog r, andre siger sonic og flere siger speedfight 3.

Men hvor henne kan i bevise at der rent faktisk er scootere (af de mærker) som har kørt uden problemer i mange år? smiley

Nu faldt jeg selv over en annonce.
http://www.dba.dk/pgo-dr-drbig-2009-25xxx-km/id-92034641/

Det er 1 PGO ud af RIGTIG MANGE som man har set oppe i det kilometertal.

Men hvor bliver jeres beviser af, jer som påstår DE scootere som i mener er mest holdbare? smiley

Jeg vil gerne snart se nogle beviser fremfor folk som kun gætter sig til hvad de tror smiley

Muligt?

Stavefejl i overskrift, selvfølgelig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle jeres ''holdebare scooter''
  • #1   11. jun 2013 Runner. jeg behøver ikke sige mere. Min gamle runner ramt 89.000 på speedo før den blev solgt

• #2   11. jun 2013 Min ene Suzuki DM50 har gået 61000km og den køre stadigvæk?
    - Min gamle Hot havde gået 11000km, kørte stadig som en ny.
    - Min gamle Galaxy havde gået 13400km ca. da jeg solgte den, og den kørte også som en ny.
    - Min Suzuki Katana har kørt 4600km og kører af helvedes til for at sige det mildt.
    Så med scootere vil jeg mene PGO er noget af det bedste du får, og med knallerter, der er det klart Suzuki.

• #3   11. jun 2013 Stalker min gammel nåde 75600 på speedometer også røg cyllinder også blev den solgt

• #4   11. jun 2013 jeg har da en giantco Stealth stående på værkstedet.
    den har gået 31'000+ (+ pga den har kørt et par mdr med knækket speedo kabel)

og har først lig smidt sit cyllkit for et par dage siden. PGA oliepumpen er gået død

min første hot, smed std cyll efter 26'000km (ca) pga jeg lånte den ud og ham der lånte den glemt og fylde olie i benz (havde pillet blander af)

• #5   11. jun 2013 Og knallert der er det da helt klart en tomos ikke de nye modeler men gamle de køre fandme altid lige meget hvad kørte 30 km på min tomos uden motorolie og der skete der ikke en skid ved. den blev smadret ned af en firehjuls trækker dog blev det totalt skadet fordi stellet var slået skævt men den startet og kørte stadig som en drøm

• #6   11. jun 2013 Pas på med og ros PGO for højt.
    Vi kan jo ikke have alle dem som kommer og siger at deres jog r er det bedste de har ejet og det mest holdbare man kan få, haha smiley

• #7   11. jun 2013 Jeg siger ikke at hot er den mest "holdbare" scooter. Og det du siger med at du ikke har set så mange pgo med det kilometer tal, fatter jeg ikke en brik af.
    Min hot havde ramt OMKRING 34000km da jeg købte den brugt, og nu har jeg kørt næsten 3000 km mere på den. Og den kører stadigvæk bare derud af.

Jeg har dog fået et nyt cylinderkit på, det andet fejlede slet ikke noget, men ville bare gerne have et kraftigere på.

• #8   11. jun 2013 Jonas

Ingen siger at der ikke er set en PGO med højt kilometertal?

• #9   11. jun 2013 PGO er en ok scooter de har bare et problem og det er deres kickstarter den er fandme bygget forkert

• #11   11. jun 2013 jeg havde en pgo dr big jeg havde helt fra ny . jeg skiftede cylinder ved 56000km og der efter krumtap osv smiley

men kig jer rundt og se hvilke scootere der stadig kører selv efter mange år

pgo
    piaggio typhoon
    cpi har holdt godt efter prisen.
    peugeot
    mange adly er stadig intakt , men det måske fordi ingen gider at køre på dem smiley

• #12   11. jun 2013 Så det godt at dele til PGO er billige smiley
    Kickstarter er jo intet mekanisk på motoren, det er kun til at få skudt motoren i gang smiley

• #13   11. jun 2013 Rigtigt nok men det er fandme så træls når man skal hjem også kickstarter står af. Også er pgo også for nemme og stjæle

• #14   11. jun 2013 men husk nu også holdbarhed også er skjolde maling rust osv smiley

• #15   11. jun 2013 Lindeskonge

Det er rigtigt nok. Men er du 10-15 km hjemmefra så er der vel en som altid kan hente en, og så ved man på forhånd hvad problemet er inden man skiller den ad smiley
    Så igen, problemet er ikke større end det kunne have været smiley

Men ja, PGO er nemt at stjæle.
    Der er hverken spartspær eller noget som helst på, og derfor er de nemme at stjæle smiley

• #16   11. jun 2013 Jaja men når jeg er til fest ude å landet klokken 3-4 om morgen fuld så magter jeg fandme ikke at min kickstarter står af. Og min far ville da blive pisse sur hvis jeg ringer til ham på den tid af morgen og beder ham om og hente mig smiley

• #17   11. jun 2013 der er intet på dog kan man godt stjæle scootere med startsspære. Men pgo retlås kan du jo næsten læne dig op af også brækker den. Hvis man tager en stalker og prøver og brække den op skal du fandme være møg heldig hvis du får den op

• #18   11. jun 2013 + pgo har en lort tæningslås hvor du kan tage en nøgle fra en anden pgo og starte den med hvis man bare rykker lidt i det

• #19   11. jun 2013 ellerså sonic holder næsten alle tunner dem bare
    men jeg tror her til nu til dages er alle scootere holdbare bare ikke alle når men tunner dem smiley

dog selv kører jeg møg på smx,samurai,sonic, osv

ja mange siger jog r er god det var min ikke efter ca 1000km!
    men min vens har kørt ca 5000km og holder endu.! hved sku ik men min holdte ikke
    (kommer an på folk (ejern af scooter)
    der jo nogle unge på 14 som boller en scooter
    så der nogle på 16-18 som holder det pænt osv. smiley

• #20   11. jun 2013 Har set en piaggio typhoon køre 120,000 km?

• #21   11. jun 2013 pgo har ikke et kickstarter problem . problemet er at når man træder på kickstarteren så skal den starte første gang. og ikke alle det der træden tusinde gange inden den starter . så lav det da smiley

og kæde på forhjulet og så skal stikket foran have en masse sort tape . mange ruller . det skal man bruger timer på at få af igen smiley

• #22   11. jun 2013 Jeg har en CPI aragon holdende ude i skuret. Den starter HVER DAG. Man SKAL træde 2 gange på kickstarter. Hvorfor? Jeg har INGEN anelse. Selvom den lige har stået slukket i 10 sekunder så SKAL man træde 2 gange. Men tilgengæld så ved man også at den nok skal starte. På elstart er det dog en anden sag, for der starter den med det samme smiley

Den PGO i ser under min profil skal jeg bare ud og træde 1 gang og så er den igang smiley

• #23   11. jun 2013 Hvad har holdbarhed at gøre med hvor langt skidtet har kørt. At der er en høj km stand siger jo INTET om reperationer af motoren. At stel og skjolde holder er vel næppe nogen overraskelse. Hvis vi skal snakke holdbarhed skal vi ihvertfald ud over de rå km, for jeg kan sagtens køre 1.000.000 km på en maxi/hot50/dm50/fs-1/you-name-it. Det handler bare om hvor meget der skal skrues og hvor tit.

• #24   11. jun 2013 LaLLe

Når folk siger holdbarhed og bruger Jog R i samme sætning, i en tråd om hvilken scooter man vil anbefale hvis man vil have en god og ordentlig scooter som altid starter og kører, så kan jeg kun grine når de foreslår Jog R smiley

Kunne det måske tænkes at det var i sådan en forbindelse at folk nævnte jog r og mange bøsse knallerter, som holdbare og driftsikre scootere? smiley

• #25   11. jun 2013 Min bws.. det køre bare, et jok i kick startern så er den igang... den køre sq godt, og hvis den ik starter så er det fordi at det studs jeg har lavet er noget være klamp smiley

• #26   11. jun 2013 25.000 km er da ikke meget? Har da haft en PGO PMX Sport som havde gået 74.000 km, og den kørte som en drøm? Lige nu har jeg igen en Sport, den har da gået 19.000 km, og den køre satme også godt? smiley

Pgo er sku ikke så ringe igen smiley

• #27   11. jun 2013 min ven har en smx som har kørt 141.000 km smiley

• #28   11. jun 2013 Æ Formand

Det var et eksempel til tråden her.
    Jeg er kommet med et bevis med en scooter som har kørt ''langt''
    Og folk fraråder ofte folk i at købe PGO, men råder istedet folk til at købe sig en Jog R eller lignende. Dette var et bevis på at PGO sagtens kan køre langt og stadigvæk køre som ny. Men hvor er beviserne henne for at det er samme tilfælde med en Jog R, som så mange roser til skyerne herinde.......? Lige nøjagtig, for der er ingen som kan fremvise den nævnte scooter med et høj kilometertal, men at man med PGO kan fremvise rigtig mange PGO'er som har kørt høje 5-cifrede kilometertal.

• #29   11. jun 2013 en ting er sikkert jog r er ikke så godt som folk siger...

• #30   11. jun 2013 tjaa min aerox har kørt 40 000, er det svar nok?

• #31   11. jun 2013 Undrer mig ikke med Runner, Aerox, Speedfight 1, PGO Aprilia SR50 osv...
    Men Jog R og lignende maskiner er da det værste lort man kan bruge sine penge på, medmindre det er pænt design og street credit de vil have hos folk på gaden smiley

Næ du, jeg foretrækker en stabil og funktionel scooter som kan køre når jeg har brug for det.

• #32   11. jun 2013 DM50!!!!!!!! HOLDER!

• #33   11. jun 2013 Hold nu fast jungs!

Grunden til at Aprillia, Yamaha, Peugeot osv. køre mere upåklageligt end andre scootere er fordi man får en lille men GENNEMTÆNKT service manual med til dem. Ikke bare nogle A4 ark der klipset sammen. Man betaler så også får det smiley

Den der smør godt, køre godt smiley

• #35   12. jun 2013 har set en piaggio ved en forhandler, der var tælleren startet forfra. den har gået 110.000 km

• #36   13. jun 2013 suzuki fz 50 er ikke til at dræbe

• #37   13. jun 2013 Min LUDIX har jeg kørt godt 80-100 kilometer ude i søgaard lejren (militærets offroad bane) på en dag da vi skulle gøre banen klar til løb smiley

Kommentér på:
Alle jeres ''holdebare scooter''

Annonce